PracaGrupypl.praca.szukana › [Kraków]Programista C++, Java, grafika

  • 1. Data: 2006-05-16 14:28:25
    Temat: [Kraków]Programista C++, Java, grafika
    Od: Puzuma <p...@v...pl>

    Programowanie
    - C++ (także dla Linuxa), Java, VB for applications
    - grafika 3D - OpenGL, silniki graficzne np. Ogre, Irrlicht
    - symulacje fizyczne - ODE, Opal
    - obliczenia - MES
    - interfejsy użytkownika - WinAPI, GTK
    Webdesign
    - HTML, CSS, XML, JavaScript
    - PHP, MySQL

    Szukam pracy stałej lub zdalnej jako programista. Interesują mnie zwłaszcza
    zagadnienia związane z tworzeniem gier, symulacji fizycznych lub
    prezentacji 3D.
    Szybko się uczę, potrafię wyszukiwać i wykorzystywać zdobyte informacje.
    Bez problemu dostosowuję się, do nowych warunków.

    Przykładowy program mojego autorstwa:
    http://www.ocelotsjungle.republika.pl/ (strona w języku angielskim)

  • 2. Data: 2006-05-17 17:47:50
    Temat: Re: [Kraków]Programista C++, Java, grafika
    Od: "Rep" <r...@T...onetMA.pl>

    Użytkownik "Puzuma" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szybko się uczę, potrafię wyszukiwać i wykorzystywać zdobyte informacje.
    > Bez problemu dostosowuję się, do nowych warunków.

    Sorry, ze odbiegam od tematu. Trudno znalezc prace programiscie w Krakowie?

  • 3. Data: 2006-05-18 17:13:34
    Od: Puzuma <p...@v...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 19:47:50 +0200, Rep
    <r...@T...onetMA.pl> napisał:

    > Sorry, ze odbiegam od tematu. Trudno znalezc prace programiscie w
    > Krakowie?

    Podobno, nie. A ja dopiero zaczynam ;)

  • 4. Data: 2006-05-19 18:19:28
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Puzuma napisał(a):
> [...]
    > Szybko się uczę, potrafię wyszukiwać i wykorzystywać zdobyte informacje.
    > Bez problemu dostosowuję się, do nowych warunków.

    Poszukaj o firmie która zwie się A.T.S.I. Tam zajmują się tym czego szukasz.

  • 5. Data: 2006-05-20 17:07:43
    Od: Puzuma <p...@v...pl>

    Dnia Fri, 19 May 2006 20:19:28 +0200, Tomek <t...@v...pl> napisał:

    > Poszukaj o firmie która zwie się A.T.S.I. Tam zajmują się tym czego
    > szukasz.
    Dzięki,
    może coś dokładniej?

    ? Association of TeleServices International
    ? ATSI Communications, Inc.
    ? ATSI Engineering Services
    ? Advanced Technological Systems International Ltd
    ? Australian Training and Safety Institute

  • 6. Data: 2006-05-21 12:55:50
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Puzuma napisał(a):

> [...]
    > ? ATSI Engineering Services
    > ? Advanced Technological Systems International Ltd
    > ? Australian Training and Safety Institute

    http://firmy.pkt.pl/firma/atsi_sa_a3J5MDZfNjg5NTRfSW
    5mb3JtYXR5a2FfX2Jhc2U=.html