PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław lub Ostrów Wlkp. - Absolwent telekomunikacji (TTR)

  • 1. Data: 2006-05-16 11:58:12
    Temat: Wrocław lub Ostrów Wlkp. - Absolwent telekomunikacji (TTR)
    Od: ttr <t...@i...invalid>

    Witam!

    W 2005r ukończyłem z oceną dobrą studia na Politechnice Wrocławskiej na
    wydziale Elektroniki. Obecnie poszukuję pracy jako inżynier TV cyfrowej
    lub GSM/UMTS. Moje umiejętności i atuty to:

    - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

    - znajomość GSM, UMTS, GPRS/EDGE, HSCSD, DVB-C, DVB-T, DVB-S, HFC, HDTV,
    xDSL, FTTx, MPEG-2, MPEG-4, TCP/IP, SIP/H.323

    - doświadczony użytkownik komputerów PC i środowiska Windows 9x/2000,
    podstawy systemów Linux (Knoppix) oraz programowania w języku PHP

    - dobra znajomość aplikacji biurowych (MS Word, Visio, Power Point,
    Outlook, OpenOffice), programów do prezentacji danych (Mathcad, Origin),
    podstawy obróbki grafiki (Paint Shop Pro) oraz tworzenia stron
    internetowych (Pajączek)

    - umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się

    - uczciwość, pracowitość, dyspozycyjność, komunikatywność, punktualność

    Ponadto zajmuję się pisaniem pomocy do aplikacji oraz instrukcji
    instalacji oprogramowania - przykłady można znaleźć pod adresem w stopce.

    --
    Załączam pozdrowienia
    Bartosz Matuszczak