PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koszty utrzymania w Irlandii

  • 1. Data: 2005-01-29 19:13:34
    Temat: Koszty utrzymania w Irlandii
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    Witam
    Mam pytanko, o koszty utrzymania w Irlandii.
    Czy przy najniższych ustawowych zarobkach (7 euro/h brutto) i kosztach
    mieszkania około 60 / tydzień (praca po 9 godzin dziennie), jestem w stanie
    się z tych zarobków utrzymać, żyjąc skromnie (zero pubów, imprez, koszty
    dojazdu do pracy minimalne). Dodaję, że chodzi o okolice Cork, a nie Dublin.
    Dziękuję za odpowiedzi, licze zwłaszcza na ludzi, którzy mają za sobą
    doświadczenia z Irlandii.

    --
    / Radek Klensporf / Radekx | r...@g...pl /
    / | GSM 694 84 - 77 - 66 | GG 3926804 /

  • 2. Data: 2005-01-31 23:12:00
    Temat: Re: Koszty utrzymania w Irlandii
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Radekx" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dublin.
    > Dziękuję za odpowiedzi, licze zwłaszcza na ludzi, którzy mają za sobą
    Da sie spokojnie i jeszcze cos odlozysz .......

    pozdrawiam

    majkel

  • 3. Data: 2005-01-31 23:55:49
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    In <ctgncj$coa$1@nemesis.news.tpi.pl>, Radekx wrote:

> [...]
    > Dziękuję za odpowiedzi, licze zwłaszcza na ludzi, którzy mają za sobą

    No więc byłem przez 10 tygodni; pieniędzy specjalnie z powrotem nie przywiozłem,
    ale pracy miałem trochę mniej (~250E tygodniowo) i koszty utrzymania ciut
    wyższe.

    Za to łaziłem po knajpach, przywiozłem 8kg książek, kupowałem sobie na
    bieżąco gazety, jeździłem tu i tam, nie krępowałem się korzystać z
    internetu -- starałem się, żeby było możliwie przyjemnie (co i tak nie
    wyszło, ale to niezależne), a nie ascetycznie.

    Jeśli umiesz z tego zrezygnować -- to spokojnie dasz radę niebagatelną
    sumę zaoszczędzić.

    --