PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca-a może ktoś szuka?

  • 1. Data: 2005-01-29 17:14:20
    Temat: Praca-a może ktoś szuka?
    Od: "Tomasz Ryziński" <t...@t...pl>

    Polecam kontakt w sprawie pracy - jest kilka ofert na Wielkopolskę i
    Kujawsko - Pomorskie. r...@o...pl

  • 2. Data: 2005-01-29 19:14:51
    Temat: Re: Praca-a może kto? szuka?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 29 Jan 2005 18:14:20 +0100, użyszkodnik "Tomasz Ryziński"
    <t...@t...pl> napisał:

    > Polecam kontakt w sprawie pracy - jest kilka ofert na Wielkopolskę i
    > Kujawsko - Pomorskie. r...@o...pl

    napisz człowieku że szukasz jeleni na akwizytorów od ubezpieczeń a nie
    mi tu ściemniasz

    ze stronki tacoma.pl:

    Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:
    Doradca emerytalny OFE
    Doradca ubezpieczeniowy
    Doradca inwestycyjny

    aha, teraz to sie doradca nazywa

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2005-01-29 19:44:07
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mi tu ściemniasz
    >
    > ze stronki tacoma.pl:
    >
    > Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:

    nie tylko doradca. Ja czytam liczne ogloszenia w ramach ujetego w moje
    obowiazki "monitoringu dolnoslaskiego rynku pracy" i choc nie spisuje nazw
    przedstawiciela handlowego, to zapamietalo mi sie:
    " osoba do obslugi bazy danych" (masz baze danych i musisz
    obdzwaniac/odwiedzac osoby z tej bazy probujac im sprzedac)
    " pracownik kluczowy"
    " specjalista ds. kontaktow"
    o roznych "specjalistach ds. marketingu nie wspominajac. To, ze to ph, dalo
    sie wywnioskowac z wymagan.

    z dwoch powodow mnie takie mimikry denerwuja:
    - wykwalifikowany, kulturalny, "z wyzszej polki" ph z B2B, dobrze traktowany
    przez pracodawce to zawod wymagajacy duzej inteligencji, kultury osobistej,
    umiejetnosci inteligentnego prowadzenia rozmowy, energii i licznych innych
    zalet; w krajach bardziej cywilizowanych jest to zawod cieszacy sie
    szacunkiem. W PL przez to, ze ph jest w wiekszosci przypadkow "wciskaczem na
    sile", ten zawod ma jeden z najnizszych prestizow - ale przez to odchodza z
    niego najlepsi ludzie i takim ogloszeniem wskazujacym na to, ze sie
    pracodawca wstydzi, ze proponuje zawod ph, najlepszych, zorientowanych, czym
    jest ph i obeznanych z wyzwaniem, nie przyciagnie. (jakis czas temu
    spotkalam sie z kolezanka, ktora tez odeszla z ph-owskiej branzy i
    podzielilysmy sie ze soba tesknota za zawodem ph... eh.)

    - to rzuca niejasnosci na zawody nie bedace ph. Dla mnie np. lepszym opisem
    niz "specjalista ds. PR" (co jest mi wpisane w papiery) byloby "specjalista
    ds. kontaktow", poniewaz kontakty z mediami to jakas czesc mojej pracy, a
    poza tym to sa kontakty z inwestorami, przedsiebiorcami na targach,
    lobbingowa obecnosc podczas roznych wydarzen, przygotowywanie materialow do
    zaprezentowania i glownym celem jest "godna reprezentacja i przekazanie
    informacji". Nie chce miec jednak nazwy stanowiska "specjalista ds.
    kontaktow", bo w CV to by wygladalo na ph i wskazywalo na troche inny zestaw
    silnych stron niz te, na ktore chce zwrocic uwage ewentualnemu nastepnemu
    pracodawcy. Jeszcze gorzej to wyglada w przypadku "specjalisty ds.
    marketingu". Podszywanie sie ph pod nazwy zupelnie innych zawodow niszczy
    jednoznacznosc nazw tych zawodow.

    I.