PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Date: Sat, 12 Mar 2005 13:27:11 +0100

    Dnia Sat, 12 Mar 2005 11:26:45 +0100, Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    napisał:

    > To na ogół prawda.

    Wiesz, ile samozaparcia i wygimanstykowania wymaga czytanie gazety formatu
    "Rz" w autobusie? Nikt, kto nie widział, nie wierzy mi, że robiłem to
    kiedyś codziennie, w tłumie jadącym do roboty na siódmą. (Oraz wracając w
    takim samym tłumie.) Pewnego dnia, gdy czytałem żółte strony i parskałem
    niemal śmiechem (rubryka "Już obowiązują" o przepisach wchodzących dziś w
    życie), odezwał się do mnie drugi dziwny pasażer, elegancko ubrany
    inwalida, na "wypasionym" wózku elektrycznym, który okazał się być
    biznesmenem. Ja zwróciłem jego uwagę, on moją. Krótka rozmowa skończyła
    się na wymianie wizytówek i późniejszej wizycie w jego firmie (kojarzącej
    "ludzi z pomysłami" z "ludźmi z kasą").

    > A to już niekoniecznie

    Zgadza się. Ostatnio dowiedziałem się z Życia na Gorąco bodajże, czym się
    dokładnie różni tequilla od meskalu. Rzeczowy i wyczerpujący artykuł był.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)