PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: Tue, 24 Nov 2009 18:50:31 +0100

    W wiadomości news:slrnhgo4hc.bqc.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    I po co, gówniarzu, ten FUT?
    Masz umysłowość szczyla co to żartuje podkładając kumplom pinezki po tyłek.

    > No na tek się akurat znam
    Starannie to ukrywasz...

    > i co mi zrobisz?
    Ja tobie? Niby jak? I po co?
    Ty kimś w ogóle jesteś, chłopcze?

    > Z kontekstu wynika jasno że mówimy o:
    > - strona pośrednicząca w wymianie linków torrentowych
    > - program potrafiący te linki zrozumieć
    To niezwykłe spostrzeżenia. I tak rychłe...
    Był telefon do eksperta, czy jak?

    > Nie wywalaj mi tu teraz definicji ogólnych.
    To też za trudne? Chciałem cię czegoś nauczyć.
    Masz bakałarzu za swoją naukę (H. Sienkiewicz, Trylogia, Pan Wołodyjowski)

    > ziew
    Teraz to przegiąłeś, mogłeś chociaż zakryć paszczę. Nie dość, że mi dokument
    w Wordzie pożółkł, to jeszcze muszę wietrzyc pokój. Kultury trochę.

    > Wiem.
    Łżesz. Zdanie wcześniej napisałeś, że nie wiesz (vide cytat).

    > Jesteś tak delikatny jak dwa kopulujące ze sobą słonie.
    Kopulujące słonie, hmm...
    Freud miał jednak trochę racji...

    > Nie. Nie wydaje mi się.
    Tym gorzej dla ciebie. Niektórym coś się czasem wydaje i nawet próbują
    podążać tym tropem. Niekiedy udaje im sie czegoś w ten sposób dowiedzieć.

    > TTST.
    PKANS.

    > Nie przegrywam
    To prosty mechanizm wyparcia wzmocniony zespołem kompleksów.
    Zrób z tym coś, bo z czasem (niedługim) doprowadzi cię do mentalnej
    izolacji.

    > To że Ty coś nazwiesz bredzeniem nie znaczy że takie jest.
    Zwykle jednak jest.
    Ciekawe, że rejterady i ujadania się nie wypierasz.

    > Jedyne co pokazałeś, to fakt że nadal nie pojmujesz niczego.
    To co wykazazłem tego ty nie pojąłeś. Nie pierwszy raz zresztą, u ciebie z
    tym jakoś kiepsko.

    > I jedyne co teraz potrafisz to odwrócić piłeczkę powiedzieć,
    > że nie traktowałeś dyskusji na serio,
    No nie traktowałem, prawda. I nadal tak jest.

    > jestem idiotą,
    Nie ja to rzekłem, ale hipokrytą byłbym zaprzeczając.

    > gadam bzdury
    Nie moja wina, spróbuj przestać, czy co?
    Dość się już sponiewierałeś.

    --
    Jotte