PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-18 14:36:36
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-11-18 11:54, iso pisze:

    > Programista, który ułatwia rozpowszechnianie pirackiego oprogramowania
    > to tak jakby ochroniarz zdradzał tajniki zabezpieczeń w banku przy kielichu
    > lub nauczyciel, który pozwala ściągać.
    > Ja z tego wnioskuje co najmniej problemy psychiczne, człowieka,
    > który nie potrafi się zorientować, po której stronie stoi.
    > Rozchwianie emocjonalne, rozdwojenie jaźni, nie wiem ale zalecałbym
    > przebadanie się.

    Bullshit. Nie znasz chyba żadnych programistów
    albo pracujesz dla Zaiksu. :-P
    Programuje się również na zlecenie i prawa autorskie są całkowicie
    obok tego.
    Można być programistą i nie oddawać hołdu copyright-om.

    Do autora wątku - jeśli pracowałeś nad stroną torrentową,
    to się tym chwal. Jakikolwiek "techniczny" człowiek w firmie
    będzie w stanie to docenić.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info