PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    From: "iso" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: Wed, 18 Nov 2009 11:54:04 +0100

    "mihau" napisał:

    > Jeśli ten "fiś" jest dla niego ważniejszy niż umiejętności i zaradność
    > potencjalnego pracownika, to nie warto by został jego pracodawcą.

    Ja jednak zamiast "fisia" miałbym wątpliwości, czy delikwent nie będzie
    wynosił oprogramowania z firmy.

    Mihau gdybyś poznał chodź podstawy działu kadr wiedziałbyś,
    że poza umiejętnościami w zawodzie, niezbędne są przynajmniej podstawy
    interpersonalne, umiejętność pracy w zespole i znajomość
    norm społecznych.

    Programista, który ułatwia rozpowszechnianie pirackiego oprogramowania
    to tak jakby ochroniarz zdradzał tajniki zabezpieczeń w banku przy kielichu
    lub nauczyciel, który pozwala ściągać.
    Ja z tego wnioskuje co najmniej problemy psychiczne, człowieka,
    który nie potrafi się zorientować, po której stronie stoi.
    Rozchwianie emocjonalne, rozdwojenie jaźni, nie wiem ale zalecałbym
    przebadanie się.

    pozdrawiam,
    wr,