PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola z PiP › Re: Kontrola z PiP
  • Data: 2009-10-17 15:08:49
    Temat: Re: Kontrola z PiP
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hbcdd9$291j$...@n...mm.pl...

    > Dlaczego inspektor ma dać wiarę akurat Twoim zeznaniom?

    Bo pracodawca poza SŁOWEM nie miał niczego więcej. Ja mam DOKUMENT.

    > Nie wiem, czy jest ok, bo nie znam sprawy.

    Inspektor też tego nie wiedział - telefon do mnie ZNAŁ. Mógł zapytać,
    skonsultować itp.

    > On może dowalić mandat tylko w sytuacji, gdy widzi wyraźne uchybienie, a tu
    > najwyraźniej nie zobaczył (abstrahując od przyczyny).

    To zależy od JAKOŚCI jego kontroli. No i chęci...

    > Jaki masz dowód na to, że przyniosłeś świadectwo do pracy?

    Mam tylko dowód jego wydania od lekarza medycyny pracy wraz z pokwitowaniem
    wystawienia faktury na adres pracodawcy.
    A to już coś :)

    > Pokwitował Ci to ktoś? Masz świadków? Jeśli nie, to wybacz, ale nikt nie
    > będzie udupiał pracodawcy tylko dlatego, że Ty uważasz, że on kłamie.

    Pracodawca ma ściemę + skorumpowanych pracowników.

    > Jeśli brak wyraźnych dowodów na uchybienia, to nie tyle zlał, ile po prostu
    > nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić, że pracodawca jest winien.

    Pytanie - czy lepiej więc zwalić winę na pracownika + pieczątka i do domciu?

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl