PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konkurs ;-)

  • 1. Data: 2004-04-06 22:12:14
    Temat: Konkurs ;-)
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam

    Zerknijcie uważnie na obrazek od tym linkiem.
    http://rootmp31.republika.pl/Image1.gif

    Zgadnijcie na podstawie rezultatów, jakie kryteria
    wyszukiwania wybrałem. :-)

    Co wytrawniejsi bezrobotni (ci z dłuższym stażem)
    nie powinni mieć problemów z rozszyfrowaniem zagadki ;-)

    pozdrawiam
    R (bezrobotny)

  • 2. Data: 2004-04-06 22:41:54
    Temat: Re: Konkurs ;-)
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Zgadnijcie na podstawie rezultatów, jakie kryteria
    > wyszukiwania wybrałem. :-)
    hmmm... czyżby kryterium "zawód" miało być coś w rodzaju "administracja" a
    kryterium "miasto" miał być szczecin?

    BTW, od dłuższego czasu w kryteriach dotyczących
    > pozdrawiam
    > R (bezrobotny)
    GROMAX

  • 3. Data: 2004-04-06 22:52:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyszukiwania wybrałem. :-)
    >
    > Co wytrawniejsi bezrobotni (ci z dłuższym stażem)
    > nie powinni mieć problemów z rozszyfrowaniem zagadki ;-)

    A mnie wkurz "cala Polska" bo mi sie zawsze doczepia, a raczej zastepuje,
    oferty ze szczecina.
    pzdr
    Krzysztof - bezrobotny, ale sie nie poddaje - gram w lotto.

    > --

    ---

  • 4. Data: 2004-04-06 22:58:18
    Od: r...@p...onet.pl

    > Krzysztof - bezrobotny, ale sie nie poddaje - gram w lotto.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Dobre, dobre :-), ale muszę Cię zmartwić,
    to ja biorę jutrzejszą kumulację :->

    pzdr

  • 5. Data: 2004-04-06 23:14:06
    Od: "Coinneach Odhar" <N...@w...pl>

    Z ust <r...@p...onet.pl> można było wyraźnie, choć z lekką zgrozą
    wyczytać wiadomość news:2d08.0000082d.40732b3d@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Zerknijcie uważnie na obrazek od tym linkiem.
    > http://rootmp31.republika.pl/Image1.gif
    >
    > Zgadnijcie na podstawie rezultatów, jakie kryteria
    > wyszukiwania wybrałem. :-)

    No cóż, zdaje się, że wybrane kryteria nie miały większego znaczenia,
    wyszukiwarka wiedziała lepiej ;))

    Pozdro
    Coinneach

  • 6. Data: 2004-04-07 08:53:23
    Od: "goopy" <g...@t...pl>

    kryteria:

    1. branza IT
    2. woj. dolnoslaskie

    p.s. a wynik jest prosty. po prostu wiekszosc pracodawcow nei zastanawiala
    sie nad wpisaniem wojewodztwa, tylko wpisywali miasta, a dolnoslaskie jest
    alfabetycznie pierwsze, stad np. warszawa/dolnoslaskie
    pozdrawiam
    michal

  • 7. Data: 2004-04-07 11:32:35
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > sie nad wpisaniem wojewodztwa, tylko wpisywali miasta, a dolnoslaskie jest
    > alfabetycznie pierwsze, stad np. warszawa/dolnoslaskie

    Gratuluję, prawie dobrze :-) Sprecyzuję tylko dla porządku:
    Branża pracownika: informatyka
    Branża pracodawcy: dowolna
    Region: dolnośląskie

    Jakim cudem znalazł się tam jednak "Projektant Odzieży"
    tego nie wie nikt :-)

    Nie musze chyba dodawać, że takie kretyńskie wyniki dostaje
    sie w większości serwisów zamieszczających oferty.
    No i jak wam się podoba wyszukiwanie ofert? :-)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-04-07 13:06:56
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to 7 Apr 2004 00:58:18 +0200, gdy r...@p...onet.pl
    napisał:

    >Dobre, dobre :-), ale muszę Cię zmartwić,
    >to ja biorę jutrzejszą kumulację :->

    A jesteś blisko Grupy Trzymającej maszynę losującą? :-D

    r.

  • 9. Data: 2004-04-07 13:35:10
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    albo zerknijcie tutaj:
    http://gromax.kopernik.gliwice.pl/obrazki/oferta.gif

    nie da się ukryć że następuje chyba spadek formy przed świętami :)