PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak platna praca w dzien wolny??

  • 1. Data: 2004-04-06 20:53:28
    Temat: Jak platna praca w dzien wolny??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie.

    Pracuje w systemie ciaglym (prawie) ale w grafiku mamy powsadzane takzwane
    wolne nieplatne zeby nie przekroczyc np w kwietniu 160 godzin miesiecznie.
    Pracujemy systemem 3 zmiany, 4 brygady.
    W najblizszy piatek mamy w grafiku "wolne nie platne" a powinnismy przyjsc
    do pracy (wg systemu ciaglego)
    Zaklad zdecydowal sie ze nie zatrzyma w tym dniu produkcji i ze przyjdziemy
    do pracy.

    Maja zaplacic nam o 50% wiecej. I tu wlasnie mam pytanie czy nie powinny to
    byc tkz. "setki" czyli praca stawke 100% wyzsza.

    Zaraz szukam w kodeksie za jaka stawke mamy pracowac tego dnia ale tymczasem
    prosze o wasza opinie na ten temat i ewentualne akty prawne

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2004-04-07 10:38:15
    Temat: Re: Jak platna praca w dzien wolny??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

> [...]
    tymczasem
    > prosze o wasza opinie na ten temat i ewentualne akty prawne

    czy naprawde nikt nie wiewie jak powinna byc palatna praca jezeli jest
    wykonywana we wczesniej ustalony dzien wolny od pracy??

    50% czy 100% wiecej

  • 3. Data: 2004-04-07 16:17:46
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > czy naprawde nikt nie wiewie jak powinna byc palatna praca jezeli jest
    > wykonywana we wczesniej ustalony dzien wolny od pracy??

    Z tego co napisałeś winoka ,że 50%.Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-04-07 16:18:15
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > czy naprawde nikt nie wiewie jak powinna byc palatna praca jezeli jest
    > wykonywana we wczesniej ustalony dzien wolny od pracy??

    Z tego co napisałeś wynika ,że 50%.Pozdrawiam.