PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć › Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zaczą
  • Data: 2002-01-23 18:00:05
    Temat: Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zaczą
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Magdalena" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    , brałam udział w Sesji PanEuropejskiej w Belgii...ale to są tylko dane

    > Jaja sobie robisz, czy co? 21 lat i dwa licencjaty. Malo tego 4 rok jakies
    > tam uczelni. Czy to aby nie to CV, na ktore kazdy pracodawca poleci a
    > potem jakos to bedzie?

    Nie wiem czego ucza na takich studiach ale sadzac z publicznych wypowiedzi
    na te tematy to
    cala ta europeistyka to belkot i nowomowa niczym marksizm-leninizm w ustach
    absolwentow
    roznych WUML-ow a wiesz ze mozna bylo byc rownoczesnie dyrektorem, prezesem
    klubu sportowego,
    TPPR, robic doktorat na WUML-u i pelnic jeszcze 100 innych spolecznych
    funkcji.
    Wiec to nic nowego.