PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec pracy... › Re: Koniec pracy...
  • Data: 2004-02-01 23:39:16
    Temat: Re: Koniec pracy...
    Od: "M&M" <ainom@buziaczek_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyslac na ten czas na urlop bezplatny - czy moze?

    Pracodawca moze udzielic pracownikowi urlop bezplatny tylko na jego pisemny
    wniosek.
    Skoro juz strony uzgodniły, ze stosunek pracy zostanie rozwiązany na mocy
    porozumienia stron i masz to na pismie - nie zgadzaj sie na urlop bezplatny.
    Powiedz, ze chcesz przychodzic do pracy, najwyzej wybierz urlop za 2004 r
    (2 - 3 dni),albo idź na zwolnienie lekarskie.

    > Czy mam szanse, ze otrzymam zasilek (pracowalem 4 lata)?

    Tak.Trzy miesiace po zarejestrowaniu w UP.(3 m-ce to okres karencji z racji
    porozumienia stron)