PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kończę studia i co dalej?

  • 41. Data: 2005-12-25 18:56:59
    Temat: Re: Kończę studia i co dalej?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 20 Dec 2005 20:59:16 +0100, użyszkodnik Michał
    <m...@k...pl> napisał:

    > Ale teraz w sensie zbyt późno dla niego (ma za dużo lat, żeby rozpocząć) czy
    > późno ogólnie, że w tych latach już zacząć nie można?

    pracy to sie juz szuka na 2-3 roq jak nie wczesniej

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 42. Data: 2005-12-26 03:27:41
    Od: Michał <m...@s...net>

    Boa wrote:
    > Nie ma w tym nic dziwnego. Centra R&D zatrudniaj?ce studentów mog? mieae
    > ogromn? si?? i potencja?, uwierz mi.

    Wybacz, ale nie wierzę Ci :).

    A "ogromna siła i potencjał" przydają się mimo wszystko raczej do pracy
    w magazynie niż przy zadaniach badawczych. To puste buzz-words.

    > Jestem przekonany, ?e zatrudnienie specjalistów z wieloletnim do?wiadczeniem
    > wcale nie okaza?oby si? znacz?co lepszym rozwi?zaniem ni? absolwentów.

    I niby kto miałby pracować koncepcyjnie? Absolwenci?
    Taki hint: stosunek ludzi z PhD do tych z MSc jest zatrważająco niski w
    takich labach, jak IBM Research czy PARC. Dlaczego, hmmm?

    pozdrawiam,
    --
    mgl