PracaGrupypl.praca.dyskusje › ostrzezenie - GTI sp. z o.o.

  • 1. Data: 2005-12-19 23:53:40
    Temat: ostrzezenie - GTI sp. z o.o.
    Od: "Monika" <m...@p...pl>

    przestrzegam przed kontaktami z ta firma i jej wlascicielami z rodziny
    Smolarskich
    www.gti.pl - obecnie podszywaja sie pod Germanosa ale z tego co slyszalam
    tez nie potrwa to dlugo
    Firemka ta kiedys miala siedzibe w Krakowie, teraz zmienili image/logo i
    przeniesli sie do Warszawy, ale techniki oszustw pozostaly te same.

  • 2. Data: 2005-12-20 14:30:08
    Temat: Re: ostrzezenie - GTI sp. z o.o.
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    a czym oni handlują oprócz dwóch modeli komórek, które zuważyłem na stronie?

  • 3. Data: 2005-12-23 06:39:03
    Od: "LadyRoot" <l...@c...pl>

> [...]
    > Firemka ta kiedys miala siedzibe w Krakowie, teraz zmienili image/logo i
    > przeniesli sie do Warszawy, ale techniki oszustw pozostaly te same.

    Germanos to chyba salony Ery? GTI obsługuje tylko Orange.

    A możesz coś więcej o tych oszustwach? Bo nic konkretnego nie podajesz, a
    chętnie się dowiem.

    P.S. To nie taka mała firemka znowu, trochę tych salonów mają...

    pozdro

    LadyRoot
    no place like 127.0.0.1