PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagodzenie dla grafika..?

  • 1. Data: 2005-12-20 21:00:40
    Temat: Wynagodzenie dla grafika..?
    Od: "SKYLAND" <o...@o...pl>

    Mam Pytanko ile może zarobić grafik na umowe o pracę robiacy foty do
    takiego serwisu jak np. www.vide.pl ok. 10.000 produktów. Głownie robienie
    fotek i katalogowanie w serwisie.???
    Dziękuję za konstruktywne rady- Wesołych świat :)

  • 2. Data: 2005-12-20 22:06:46
    Temat: Re: Wynagodzenie dla grafika..?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    np. jakaś suma od wstawionego/uporządkowanego rekordu plus obróbka zdjęcia.
    zastanów się ile czasu może ci to zająć, wymyśl ile dla ciebie ta praca
    może być warte i przedstaw ofertę. jak klient łyknie, to znaczy że
    atrakcyjna. jak nie łyknie, znaczy że z czymś przesadziłeś
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-26 01:25:24
    Od: abyss <b...@i...pl>

> [...]
    > fotek i katalogowanie w serwisie.???
    > Dziękuję za konstruktywne rady- Wesołych świat :)

    Grafik robiący foty? To raczej fotograf :)
    Grafik może je potem obrobić (wyczyścić, szparować, zmienić
    rozdzielczość itd.), a webmaster zająć się umieszczeniem w serwisie (i
    za to wszystko wypadało by skasować). W praktyce cena moze zależeć też
    od tego, w jakim stanie/warunkach będziesz to robił (dowożą, robisz
    wszystko w ich pomieszczeniu, na termin, przez 2 lata... czy jak tam)
    Jeżeli masz problem, to zapoznaj się DOKŁADNIE z tabelami wynagrodzeń
    zpaf - są w necie. Jak nie wiesz jak liczyć, to licz np. 50 zł/h pracy -
    będziesz miał podstawę do ogólnej wyceny, żeby rynku nie popsuć i samemu
    się nie wydutkać.