PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoncern MBI › Re: Koncern MBI
  • Data: 2005-08-26 06:59:27
    Temat: Re: Koncern MBI
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dembnu$906$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I slusznie Ci smierdzi. Prosty test: powiedz, ze nie ma sprawy
    > o ile _przed_ szkoleniem i _przed_ wplaceniem tych pieniedzy
    > podpisza z Toba umowe na minimum 3-miesiace z dokladnym zakresem
    > Twoich obowiazkow i klauzula, ze jesli nie beda sie pokrywac
    > z rzeczywistymi to zwracaja Ci pieniadze plus odszkodowanie za
    > stracony przez Ciebie czas.

    heh... od jakiegoś czasu rozgladam się za nową ciekawą firmą w innej części
    kraju niż obecnie mieszkam (sprawy prywatne)....
    więc rozmawiam z różnymi firmami realizującymi ciekawe projekty.... Jedna z
    nich przysłała mi ankietę do wypełnienia... było w niej pytanie : "Jaką
    część kosztów szkoleń pokryję ?" Odpowiedziałem - że celem mojej pracy jest
    zarobkowanie, nie zaś inwestowanie własnego kapitału w firmę w której nie
    posiadam udziałów. A pokryć mogę nawet 100% kosztów - ale wyłącznie wtedy
    gdy będzie to opłacalne dla mnie prywatnie... z czysto egoistycznych
    pobudek - nie zaś na potrzeby pracodawcy.

    W efekcie zostałem zaproszony na spotkanie z prezesem we wrześniu.

    Pozdrawiam
    kantor