PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni" › Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    Date: Sat, 12 Jun 2004 22:02:39 +0200

    slimak; <cafd2a$1pm6$1@news2.ipartners.pl> :

    > nie poruszaj stanow bo to zupelnie inna bajka - tam jest inna mentalnosc
    > ludzi - jak u nas nastolatkowie w wieku maturalnym chodza tylko do
    > szkoly a reszte czasu spedzaja albo na przyjemnosciach albo nad nauka i
    > pozniej jak trzeba isc do pracy to sa zieloni tak w stanach jest
    > zupelnie inaczej tam mlodzi ludzie w wiekszosci przypadkow juz zaczynaja
    > prace czy to w Mc czy innych barkach i taki czlowiek juz ma jakies
    > pojecie o zyciu a u nas... no coz...

    Ślimak nie p.... - w moim liceum za socjalizmu było tzw. OHP - w drugiej
    i trzeciej klasie łaziłem sprzątać szpitale, w wakacje robiłem w
    drukarni, czasami próbowałem roboty u rolnika. Na studiach robiłem w
    spółdzielni studenckiej, ale też w innych robotach [głównie wożenie
    taczką gruzu, mieszanie zaprawy, rozwalanie murów, albo podobne itd.].
    Nie byłem jakimś samotnym mutantem.

    Z drugiej strony syn znajomej z pracy, za kapitalizmu, próbował dorobić
    na ulotkach - oprócz straconej komórki i odcisków niewiele zyskał.

    MZ. nie odstajemy od USA tylko zachowaniem młodzieży, ale także
    wartością nabywczą tego, co można przy tym zarobić - popatrz na
    ogłoszenia w GW - przy 20% [mz. 30%] bezrobociu dorosli zgadzają się na
    stawki, za które w USA robią tylko dzieci i emigranci.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)