PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Fri, 22 Sep 2006 16:58:37 +0200

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneh7q73.v00.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Płacę podatki z 2 progu, więc powyżej średniej wysokości.
    > Najbardziej wpieprzają mnie doatkowe procenty z okazji drugiego progu.

    Czy mam Ci wyliczyć ilu, ile grup zawodowych płaci podatki może nawet
    wyższe od Ciebie a są społecznie nie przydatne?(no mało przydatne).
    Czy mam Ci wyliczyć ilu nawet z 3 progu żyje z tychże podatków?

    > Czy stwierdzenie, że państwo się przyda jako organizator jednostek
    > siłowych wewnętrznych (policja) i zewnętrznych (armia) to odstępstwo od
    > liberalizmu?

    Tak!! A zwłaszcza tam gdzie stosowane są rozwiązania siłowe.
    Tam gdzie sprawiedliwość i uczciwość jest zastępowana tymi jednostkami
    a jak często to już sobie odpowiedz sam.

    > No ba. Jednak jestem skłonny zapłacić trochę za powyższe, dodatkowo
    > jeżeli z tego co zapłacę zostanie sensownie zrobiona infrastruktura na
    > szczeblu krajowym to też sie mogę zgodzić.
    > Najfajniej by było, gdybym mógł wskazać na co mają iść moje podatki.

    A co sie stanie jeśli tych pieniędzy Twoich będzie za mało?

    > Jak chcesz, proszę bardzo, nikomu nie zabraniam.

    A co by było gdyby nas było troche wiecej a dla Ciebie tam miejsca zabrakło?

    > Odmawiasz płacenia podatków, wychodzisz spod ochrony państwa, naruszenia
    > twojej wolności osobistej będą ścigane, podobnie jeżeli ty naruszysz
    > kogoś będącego pod ochroną państwa.
    > Z innym kimś w takiej samej sytacji możecie się jednak okładać
    > sztachetami ile dusza zapragnie.
    > Korzystanie z państwowej (zbudowanej z podatków) infrastruktury bedzie
    > dla ciebie płatne, opłata bedzie zależna od stopnia używania.
    > Odpowiada taki układ?

    Tak!
    Wiec czy wyliczyłeś jaki wkład włożyło w Ciebie społeczeństwo?
    ile byś musiał zapłacić za każdą próbę poruszania sie?
    Ile byś musiał zarabiać aby zapłacić pełną cenę za wszystko?
    to jest za obronę granic, za prewencje policji(oni tez by musieli na to
    zarobić)?

    > ja czyli jakub

    Jako jednostka jesteśmy bez szans w tym buszu.
    Właściwie to nie ma miejsca na Świecie, ja nie znam,
    gdzie można by było być wolnym w pełnym tego słowa
    znaczeniu.
    Świat bardzie potrzebuje niewolników i biedaków
    niż bogatych, a zwłaszcza kapitalizm wszelkich odmian.

    Józek

    Ps.Gwarantuje Ci że każdemu błędzie lepiej bez Twoich dopłat!!