PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Thu, 21 Sep 2006 11:38:14 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 13:18:17 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <eetsdj$gin$2@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneh4k7t.9n.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > 1. Jaki może być odsetek tych co tak robią?

    100% mających do tego prawo?

    > 2. A ileż to czasu ona prawo do zasiłku?

    Roczek? A potem z powrotem do legalnej pracy na 12 miechów.

    > 3. Płaca minimalna za mała czy zasiłek za wysoki?

    Płaca minimalna to jakieś kuriozum, podobnie zasiłek.
    Ubezpieczenie od utraty pracy tez możnaby uwolnić, ale ogólnie to to się
    nazywa oszczędności.

    > 4. Powtórzę: kupujesz auto, obowiązkowo ubezpieczasz od OC (składka kilkaset
    > zł, powiedzmy) i na drugi dzień robisz szkodę na 10 000 zł, które płaci
    > ubezpieczyciel. Kiedyś Ty zdążył na to się złożyć?

    Cienka analogia jeżeli już upierasz się prz OC, bo gdzie masz
    obowiązkowy okres składkowy? 1 składka to trochę mało.

    > Cóż, to ogromne uogólnienie. Jedni krzyczą słusznie, inni nie do końca,
    > jeszcze inni bez sensu.

    A którzy to którzy, moznaby prociś choć o część enumeratywnej definicji
    tych 3 grup?

    > Dżungla?
    > Oj, oj, o korwinizm-mikkizm się Waść ocierasz, a to wiesz co znaczy...

    Przypuszczam, że o to, iż socjaliści nie mają odpowiedzi na tak zadawane
    pytania.
    Co ma państwo do szukania w gospodarce?

    ja czyli jakub
    Revoke.