PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Wed, 20 Sep 2006 21:14:12 +0200

    Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1158754338.630013.206320@i3g2000cwc.googlegroup
    s.com...

    bf napisał(a):
    > Zabawna ta dyskusja, a szczególnie te skrajnie liberalne wypowiedzi
    > małolatów ze skrzywioną wizją świata.

    Z tego co widze (a kilka osob wypowiadajacych sie znam z usenetu) to
    raczej niewiele tu malolatow :)

    Moje odczycie jest zupełnie przeciwne, brak złych doświadczeń
    potwierdza większość małolatów.

    > Chcieliby zniszczyć rodzinę i
    > zlikwidować renty, emerytury, zasiłki. Albo albo.

    Rodziny nikt nie planuje zniszczyc. Opiekuncze panstwo, jak na razie,
    generuje same koszty nie dajac nic w zamian tylko ciagnac od rodzin.
    pewnie dlatego jest ich coraz mniej.

    Na pewno bo ona to (rodzina ) gwarantuje beztroskie życie.

    E? Mozesz rozwinac watek o psyche? Ogolnie to powinno wygladac tak, ze
    nie ma rent czy emerytur. Panstwu placimy jakies minimum (5-10%
    dochodow) a za reszte sami sobie oplacamy ubezpieczenia itp. Kazdy
    ponosi odpowiedzialnosc za siebie. Jestesmy doroslymi ludzmi i nie
    trzeba za nas decydowac.

    A kto da jeść tacie i mamie a może nawet babci???

    > Spokojnie ten nasz żywot ludzi jest skończony, zwolnij, gdzie pędzisz,
    > za chwilę sam będziesz staruszkiem i klientem tej strasznej opieki. Jak
    > to przeżyjesz, komu dokopiesz, za tak głupio poukładany świat? Można
    > mieć pretensje do Pana Boga, ale chciaż trzeba w niego wierzyć. A jak
    > nie to co zostaje...

    Wolalabym to co panstwo z moich podatkow oddaje Kosciolowi przeznaczac
    na swoja emeryture... Mysle, ze wyszlabym na tym lepiej.

    Blondi

    Nie mam zamiaru Cie nawracać ale ja jestem wieżący!!!

    Józek