PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: 19 Sep 2006 07:46:02 +0200

    futszaK napisał(a):

    > Brakuje głównie pracowników na produkcję i specjalistów średniego
    > szczebla: operatorów maszyn, stolarzy, ślusarzy, kierowców,
    > mechatroników, budowlańców, techników produkcji, specjalistów procesu
    > produkcji. Koncerny oferują zarobki od 850 do 1400 zł.

    Oczywiscie, ze ludzie nie chca pracowac za takie pieniadze... Bo koszta
    zycia we Wroclawiu sa wyzsze niz takie zarobki. Polroczna pensja
    wystarczy wiec na zakup 1 metra kwadratowego nowego mieszkania... ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/