PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatru dniać...
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatru dniać...
    Date: Tue, 19 Sep 2006 08:45:10 +0200

    Re to: futszaK [Tue, 19 Sep 2006 07:30:32 +0200]:

    > Jest coraz trudniej, choć nie płacimy mało.

    850-1400 to jest to 'nie płacimy mało'...? Cholerniem ciekawa,
    ile ta kobieta przeżyłaby za taką pensję ;) Wątpię czy by jej
    to na przysłowiowe już "waciki" starczyło...

    > Ireneusz Jabłoński z centrum im. Adama Smitha: - Polskie władze,
    > ściągając do kraju inwestorów, obiecywały im tanią siłę roboczą.

    Swoją drogą, trochę żałosny wydaje mi się obrazek sytuacji, kiedy
    polskie władze mówią "hej, przyjedźcie do nas, mamy masę naszych
    rodaków do wyruchania, opłaci wam się". Trochę już chyba za nisko
    upadamy mam wrażenie...

    > Jednak bańka już pęka. Ludzie nie chcą pracować za niewiele ponad
    > tysiąc złotych brutto, oddając przy tym lwią część fiskusowi. Wolą
    > wyjechać za granicę albo pracować w szarej strefie, która w Polsce
    > jest jedną z największych w Europie.

    Znaczy się tłumacząc na nasze - ludzie zmądrzeli, a władze jak
    zwykle są parę lat w tyle i dopiero zaczynają to zauważać... ;)

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want