PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy

  • 31. Data: 2003-11-16 11:29:44
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003 11:50:57 +0100, Witiia
    <K...@p...onet.pl> wrote:

    >pokaż mi studia gdzie chociaż wspomina się o SAP albo ERP.
    ^^^^^^^^
    www.wi.ps.pl :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 32. Data: 2003-11-16 11:41:39
    Od: Mateusz Wójcik <b...@r...student.uci.agh.edu.pl>

    Dnia 2003-11-16 12:29, Użytkownik WAM napisał:

    > ^^^^^^^^
    > www.wi.ps.pl :)
    >
    > WAM

    Na AGH rowniez :)

    Matt

  • 33. Data: 2003-11-16 11:45:22
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    > Na AGH rowniez :)

    kurcze :(
    to tylko pozazdrościć

    Pozdrawiam, Witiia

  • 34. Data: 2003-11-16 16:33:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 16 Nov 2003 12:45:22 +0100, Witiia
    <K...@p...onet.pl> wrote:

    >kurcze :(
    >to tylko pozazdrościć
    To "wspominanie" o SAP nie jest zreszta jednorazowe tylko w kolko sie
    o tym _mowi_, niestety brak laboratoriow :(
    Na Uniwersytecie Szczecinskim zakupili(?) swego czasu SAPa ale
    niestety wiele dobrego z tego nie wyszlo bo najpierw byly jakies
    problemy ze sprzetem a potem byl problem z brakiem ludzi z odpowiednia
    wiedza ku temu aby cokolwiek sensownego na tym robic. Nawet osobie
    ktora chciala tam pisac mgr z SAPa sie to nie udalo bo system odmawial
    wspolpracy a admin nie potrafil nic poradzic :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 35. Data: 2003-11-16 23:32:26
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > No i jeszcze te windy, pokazcie mi wanowca co windami administruje i
    > replikuje jakies kontrolery domen albo co gorsza userow zaklada:)
    niestety są przypadki, gdzie zostały wymyślone windy do obsługi jakiegoś
    kawałka sieci. Autopsja, aczkolwiek dla mnie niepozytywna

    >A juz o
    > powaznej instalacji Oracle na windach to jak zyje nie slyszalem - a firma
    > pewnie nie najmniejsza, jak na ceny za licencje Oracle ja stac.

    firma sporawa, telekomunikacyjna, działająca na rynku polskim.
    do obsługi macierzy symetrixowej (EMC, około 60 dysków) stoi sobie
    repozytorium w Oracle.
    zarówno oprogramowanie do konfiguracji jak i Oracle stoi na w2k srv.

    pozdr
    gromax

  • 36. Data: 2003-11-17 00:05:00
    Od: "Jacek Łubiński" <j...@W...gazeta.pl>

    > pokaż mi studia gdzie chociaż wspomina się o SAP albo ERP. Ja jestem
    > studentem informatyki i nie mam zielonego pojęcia co to jest.
    > Na wszystkich studiach informatycznych uczą tylko takich rzeczy jak:
    > html, c++, pascal, delphi, php, java, jakieś SQL itp., troche o
    > sieciach, może na co niektórych uczelniach ciut więcej o unix'ach
    > powiedzą. I to chyba wszystko. Więdz jakim cudem student ma znać się na
    > takich rzeczach?

    niestety jest w tym duzo racji:(
    jestem studentem III roku infy na Politechnice Poznańskiej (niby poziom mega-
    kosmiczny, w rankingu "Polityki" 1 miejsce w Polsce i w ogole), moje studia
    sa z nazwy 'zawodowe' (lol), a uczyli mnie tam takich super przydatnych
    rzeczy, jak:
    a) programowanie deklaratywne (Prolog, Lisp, PCScheme) - nie bede mowil jak
    bardzo trendy sa te srodwiska, w kazdym razie kazdy czlowiek pracujacy w
    branzy IT powie, ze to zupelnie niepotrzebne
    b) sztuczna inteligencja (CLIPS) :|
    c) urzadzenia techniki cyfrowej (no co, moze aqrat bede chcial wymyslic nowy
    model CPU dla Intela ;)
    d) jezyki formalne i kompilatory - AWK i lexa czasem uzywam, ale yacca nie
    bede chyba uzywal nigdy (choc z 2 strony moze zrobie jakis fajny kompilator;)
    e) sterowanie komputerowe (podstawy automatyki) :|
    f) elektronika - no comment
    itp itd..
    teraz nowe roczniki maja jeszcze lepsze rewelacje tzn, laby z fizy,
    matematyke dyskretna i inne zadane od informatyka rzeczy;)

    wiadomo, mam lub mialem to, o czym wspomina moja przedmowczyni, czyli te
    cale sqle , sieci, delphi, c++, jave, asma, c, htmle, linuchy, algorytmy i
    struktury danych, OpenGLa, UMLE, inzynierie oprogramowania itd, ale co z
    tego??

    dziwi mnie to, ze na ostatnie 2 lata na specjalnosci dopiero zostawiaja nam
    JSP, OLAPY, SAPY, .NETy, XMLE, STRUTSY itd (oczywiscie nie wszystko na 1
    specjalce, tylko dana czesc z tego w zaleznosci od specjalki)

    chyba bardzo chca z nas zrobic informatykow renesansu, ktorzy beda sie znali
    na kazdym aspekcie informatyki, ale odbywa to sie kosztem takim, ze w
    mniejszym stiopniu pozanjemy naprawde przydatne i stosowane w rzeczywistosci
    technologie

    zostaje mi obadywanie we wlasnym zakresie J2EE, .NETa, zglebianie Oracle'a,
    ale robie jeszcze 2 studia na Akademii Ekonmicznej, czasem chce tez robic
    cos niezwiazanego z edukacja, spotkac sie z dziewczyna, czy z kumplami
    przejsc sie na bibe.. a wlasciwie to musialbym sobie prace znalezc, bo
    przeciez za chwile bede za stary na zaczynanie kariery zawodowej i nikt nie
    bedzie mnie chcial pozniej zatrudnic, czyz nie?

    no i niestety odwieczny problem czlowieka polegajacy na tym, ze doba nie
    trwa 50 godzin daje znac o sobie:(

    pozdro dla wszystkich

    i glowa do gory, bo cos mi sie wydaje , ze moj post ma wydzwiek troche
    negatywny:)
    DAMY RADE

  • 37. Data: 2003-11-17 04:40:50
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sat, 15 Nov 2003 23:12:31 +0100
    "bm" <g...@g...pl> wrote:

    > U?ytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisa? w wiadomo?ci

    > mam na my?li bankructwa firm, które rozpocz??y wdro?enie ERP - jak
    > podaje specjalistyczna prasa -
    > najcz??ciej wynika?o to z niedo?wiadczenia konsultantów i szefa
    > projektu,

    i zapewne fakt, ze taki SAP kosztuje jakas koszmarna gore pieniedzy, nie
    mial tutaj zupelnie nic do rzeczy?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 38. Data: 2003-11-17 07:43:25
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > ja sam mam dodatkowo jeszcze licencjat z zarządzania i marketingu
    > (uniwersytet, nie prywatne), no i co z tego?

    i nie slyszales nigdy hasel ERP czy SAP??? to kiepskim jestes
    studentem/absolwentem.

    wojtek

  • 39. Data: 2003-11-17 08:34:20
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik Wojciech Jakóbczyk <j...@U...TO.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bp9u6j$qeh$...@p...provider.pl...

    > i nie slyszales nigdy hasel ERP czy SAP??? to kiepskim jestes
    > studentem/absolwentem.

    Wojtku - to niekoniecznie wina studenta/absolwenta.
    Ma taki pelne prawo wymagac od uczelni, ze ta "bada" trendy!

    To raczej wina uczelni (wystarczy poczytac czego sie teraz uczy np. na
    informie). A swoja droga - niektorzy sa perfekcjonistami, to ze wie
    _co_ to jest ERP czy SAP nie jest dla nich _zadna_ wiedza.
    A inni pisza - "bylem na seminarium nt. ERP, to nic trudnego".
    Jest roznica? Kolosalna! (nikogo nie krytykuje, licza sie efekty!
    I to one zweryfikuja kto lepiej przygotowany, reklamacje
    przyjme za 10 lat :-))) )

    Udanej reszty dnia - Wojtek H.

  • 40. Data: 2003-11-17 08:53:25
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031116204050.7dabb7fe.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    On Sat, 15 Nov 2003 23:12:31 +0100

    > i zapewne fakt, ze taki SAP kosztuje jakas koszmarna gore pieniedzy, nie
    > mial tutaj zupelnie nic do rzeczy?

    zgadza sie, nie ma wiekszego znaczenia,

    firma nie bankrutuje z powodu zobowiazan wobec firmy wdrazajacej, ale
    dlatego, ze np. nie moze zafakturowac klienta, przeslac mu oferty, obliczyc
    naleznosci, zweryfikowac stanów, itd, itd

    pozdrawiam
    Basia