PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy

  • 41. Data: 2003-11-17 08:59:26
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    > wiadomo, mam lub mialem to, o czym wspomina moja przedmowczyni, czyli te

    przedmówca!!! :)

    Pozdrawiam, WItiia

  • 42. Data: 2003-11-17 09:01:18
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Wojtku - to niekoniecznie wina studenta/absolwenta.
    > Ma taki pelne prawo wymagac od uczelni, ze ta "bada" trendy!
    > To raczej wina uczelni (wystarczy poczytac czego sie teraz uczy np. na

    uczelnia to nie wszystko. duzo istotniejsze jest wlasne zaangazowanie w
    zdobywanie wiedzy, doswiadczen itp.
    zwlaszcza tak podstawowej.

    wojtek

  • 43. Data: 2003-11-17 09:42:18
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>

    Witam Imiennika!

    Użytkownik Wojciech Jakóbczyk <j...@U...TO.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bpa2oj$dpo$...@p...provider.pl...

    > uczelnia to nie wszystko. duzo istotniejsze jest wlasne zaangazowanie w
    > zdobywanie wiedzy, doswiadczen itp.
    > zwlaszcza tak podstawowej.

    Masz racje - uczelnia to nie wszystko... Kto wychodzi _ponad_ to, co daje
    uczelnia - wygrywa. Byle nie pakowal sie w takie "oferty pracy"
    jak przedstawilem w pierwszym poscie tego watku. Ale od uczelni wymagac
    trzeba! Chyba, ze zalozymy iz uczelnia to sztuczny twor do zdobycia
    papierka - to po co uczelnie (no dobra - widze "bezpruderyjna" zalete
    tytulu)?

    Ja wiem - zaraz zaatakuje mnie kto chce - ale ja tylko niesmialo proponuje,
    ze uczelnia ma dawac nie tylko papierek... Co poza tym ma dawac?
    To wlasnie studenci powinni _wymuszac_!!!

    Usmiechu choc raz dzisiaj - Wojtek H.

  • 44. Data: 2003-11-17 10:58:29
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    > uczelnia to nie wszystko. duzo istotniejsze jest wlasne zaangazowanie w
    > zdobywanie wiedzy, doswiadczen itp.
    > zwlaszcza tak podstawowej.

    zgadzam się. Gdybym nie czytał grup, to bym w ogóle nie wiedział że coś
    takiego istnieje.
    I proszę nie mów, że SAP czy ERP to jakaś podstawowa wiedza, bo gdyby
    tak było, to znalazło by się to w progamiie każdej uczelni.
    Jeśli miałbym chociaż 3 godziny o tych rzeczach, to może bym się
    zainteresował i troche sam poszukał informacji. Ale w jaki sposób ja
    miałem się tego uczyc, jeśli nie wiedziałem nic o istnieniu takich rzeczy.

    Pozdrawiam, Witiia

  • 45. Data: 2003-11-17 20:22:28
    Od: "Jacek Łubiński" <j...@W...gazeta.pl>

    a sory,
    nick mnie zmylil

    pozdro

  • 46. Data: 2003-11-17 22:39:57
    Od: "Archi" <i...@o...pl>

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    a kiedy indziej
    Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A ja swoje 3gr...
    Brawo dla PiotraG za odwagę do przyznania się, emocje rzecz ludzka.
    Pracodawcy rzeczywiście poszukują bogów i do tego jeleni. Ale czy sami sobie
    tego nie wypracowujemy?
    Jak chcesz być równy musisz pędzić aż do urzygania!
    Ludzie!!! Po co my to sobie robimy? (to było pyt. retoryczne)
    A tak przy okazji moglibyście kopsnąć pomysł chociaż jak się zatrudnić w
    takiej firmie jak wasze
    O sobie:
    2,5 roku wdrożenia systemów informatycznych + kasy

    AS

  • 47. Data: 2003-11-17 23:50:53
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > A tak przy okazji moglibyście kopsnąć pomysł chociaż jak się zatrudnić w
    > takiej firmie jak wasze
    To proste. Jesli interesuje Cie Wa-wa, przyslij cv. (to nie zart)

    Pozdrawiam,
    PiotrG

  • 48. Data: 2003-11-18 02:33:40
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Mon, 17 Nov 2003 09:53:25 +0100
    "bm" <g...@g...pl> wrote:

    > zgadza sie, nie ma wiekszego znaczenia,
    >
    > firma nie bankrutuje z powodu zobowiazan wobec firmy wdrazajacej, ale
    > dlatego, ze np. nie moze zafakturowac klienta, przeslac mu oferty,
    > obliczyc naleznosci, zweryfikowac stanów, itd, itd

    firma moze rowniez zbankrutowac, bo zaplacila zbyt duzo za system
    komputerowy, ktory tak naprawde nie byl jej niezbedny do dzialania.

    czyli, krotko mowiac - zle zaiwestowala wypracowane zyski....

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 49. Data: 2003-11-18 07:47:40
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031117183340.12fed7c7.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    "bm" <g...@g...pl> wrote:

    firma moze rowniez zbankrutowac, bo zaplacila zbyt duzo za system
    komputerowy, ktory tak naprawde nie byl jej niezbedny do dzialania.

    czyli, krotko mowiac - zle zaiwestowala wypracowane zyski....

    SAP nie jest jedynym systemem wspomagajacym zarzadzanie,
    firma moze sie zdecydowac na tanszy system, na który ja stac,

    wlasnie o tego typu sytuacjach pisze,

    pozdrawiam
    Basia

  • 50. Data: 2003-11-18 15:57:53
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "PiotrG" <p...@s...com.pl> ihn
    news:bp11pr$9th$1@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    Witam wszystkich, tak mnie coś przyniosło tutaj ;o)

    > Nie. Corka dopiero wybiera sie. Na politologie.

    Hmmm... kierunek bardzo przyjemny i interesujący, ale czy Twoja
    córka zastanawiała się już, co będzie po tych studiach robić?
    Jeżeli chce zostać na uczelni, to OK, ale jeżeli chce z tego mieć
    pieniądze, to może się przeliczyć. Nie sądzę, żeby nagle zaczęło
    przybywać pracy dla typowych humanistów, jakimi IMHO głównie są
    ludzie po politologii.

    PS. Skończyłem politologię dwa lata temu :o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)