PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam 13L pr MAINFRAIME we francji i szukam pracy

  • 1. Data: 2003-11-13 14:42:41
    Temat: Mam 13L pr MAINFRAIME we francji i szukam pracy
    Od: "tomone" <t...@y...fr>

    Wruciłem do Polski po 20 letnim pobycie we Francji,
    mam 13 lat praktyki na systemach Mainfraime MVS-OS/390-DB2-CICS etc...
    szukam pracy ale nie wiem czy te systemy istnieją na polskim rynku
    i gdzie mógł bym dostać jakieś informacje.
    Z góry dziekuję za pomoc.
    Tomone.

  • 2. Data: 2003-11-13 15:17:16
    Temat: Re: Mam 13L pr MAINFRAIME we francji i szukam pracy
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "tomone" <t...@y...fr> napisał w wiadomości

    > Wruciłem do Polski po 20 letnim pobycie we Francji,
    > mam 13 lat praktyki na systemach Mainfraime MVS-OS/390-DB2-CICS etc...
    Przestaw się na OS/400 - wtedy nie będziesz miał problemu.

    PiotrG

  • 3. Data: 2003-11-13 15:42:24
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > szukam pracy ale nie wiem czy te systemy istnieją na polskim rynku
    > i gdzie mógł bym dostać jakieś informacje.

    Pewnie - przede wszystkim uderzylbym do IBM.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-11-13 19:32:04
    Od: "Dariusz Kryszak" <jezyk(...wytnij...)@neostrada.pl>

    Procter&Gamble
    100 % maja mainfraimy

    Pozdrowka

  • 5. Data: 2003-11-14 23:31:12
    Od: "Paweł Skonecki" <p...@g...pl>

    Dariusz Kryszak <jezyk(...wytnij...)@neostrada.pl> napisał(a):

    > Procter&Gamble
    > 100 % maja mainfraimy
    >
    > Pozdrowka
    ale ich obsluga zajeli sie hindusi

  • 6. Data: 2003-11-14 23:42:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Skonecki" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bp3ok0$l0a$1@inews.gazeta.pl...

    > ale ich obsluga zajeli sie hindusi
    Ale oni nic nie umieja na pewno;)

  • 7. Data: 2003-11-18 13:51:51
    Od: t...@y...fr

> [...]
    > pozdr
    > /p
    >
    > To już zrobiłem ale ich uprzejmość jest gówno warta bo nawet nie raczyli
    odpowiedzieć

  • 8. Data: 2003-11-18 14:23:27
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@y...fr> napisał w wiadomości

    <cut>

    > odpowiedzieć

    Witaj w Polsce...:/
    /p

  • 9. Data: 2003-11-19 23:50:12
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik <t...@y...fr> napisał w wiadomości
    > > >
    > <cut>

    > Witaj w Polsce...:/
    > /p

    W Holandii to samo. IBM nie raczy odpowiadac.

    Misiek

  • 10. Data: 2003-11-24 10:44:54
    Od: t...@y...fr

    > "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message