PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Date: 19 Mar 2003 22:22:42 -0800

    "db501" <d...@t...net> writes:

    > Jak ja bym chcial byc kobieta i nie musial bym pracowac w pracy ktorej nie
    > ma.

    naprawde? a chcialbys sie zmozdzac, jak znalezc takiego faceta,
    ktoryby utrzymal ciebie? a potem ew. dziecko? chcialbys chodzic w
    ciazy, potem miec porod, zajmowac sie pieluchami, sprzataniem,
    kupkami, zupkami, zakupami, praniem myciem dupy dziecku etc?

    myslisz, ze to takie ekscytujace? naprawde?
    no wiesz, zawsze mozesz pocwiczyc. co prawda przyjemnosc porodu cie
    niewatpliwie ominie, ale mysle ze z reszta nie byloby wiekszego
    problemu :)
    da sie zrobic :)))

    --
    Nina Mazur Miller