PracaGrupypl.praca.dyskusjeKitajcy w Mostostalu Zabrze › Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Date: Thu, 15 Mar 2007 22:42:07 +0100

    W wiadomości news:etc5k3$c0n$1@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > Z tym że UK i Irlandia potrzebowały (i wciąż potrzebują!) rąk i głów do
    > pracy, zaś Polska mi ich jakby nadmiar...
    Ona nie rozumie czym jest kraj. Dla niej kraj to jakiś dziwny byt całkiem
    niezwiązany z "krzykliwą grupa wyborców", choć to są obywatele kraj ten
    tworzący.
    Większość ludzi to obywatele jakiegoś kraju; Istnieją co prawda nieliczni
    ludzie bez kraju (bezpaństwowcy), istnieją także obywatele więcej niż
    jednego kraju. Nigdy jeszcze nie widziałem jednak kraju bez obywateli, nawet
    jeśli ci ostatni byli "krzykliwymi wyborcami".
    Jak słusznie zauważył Jackare oprócz skutków ekonomicznych równie istotne są
    skutki społeczne.

    --
    Jotte