PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik sklepu komputerowego

  • 1. Data: 2004-02-25 08:46:39
    Temat: Kierownik sklepu komputerowego
    Od: "Swiety^" <s...@f...lublin.pl>

    W jakim przedziale w Lublinie plasuja sie zarobki na takim stanowisku ???
    Jak ktos wie to prosze o pomoc, dla porownania moga byc tez z Warszawy

    pozdr.
    Jacek

  • 2. Data: 2004-02-25 08:56:11
    Temat: Re: Kierownik sklepu komputerowego
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Swiety^" <s...@f...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > W jakim przedziale w Lublinie plasuja sie zarobki na takim stanowisku ???
    > Jak ktos wie to prosze o pomoc, dla porownania moga byc tez z Warszawy
    >
    > pozdr.
    > Jacek

    Dawno, dawno temu pracowałem na takim stanowisku - wyglądało to tak, iż
    dostawało się pensję podstawową (wyższą niż minimum ustawowe) + prowizję od
    zysku sklepu. Podejrzewam, że układ może być podobny - tak by motywować do
    zwiększenia obrotów i zysków.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-02-25 09:35:38
    Od: "Swiety^" <s...@f...lublin.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c1hnqh$mbq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    od
    > zysku sklepu. Podejrzewam, że układ może być podobny - tak by motywować do

    A jeszcze jesli moge to bym zapytal o zakres obowiazkow, czy tez musial Pan
    szukac kontaktow z dostawcami towaru czy to juz bylo z gory narzucone ???

    pozdr.
    Jacek

  • 4. Data: 2004-02-25 10:01:03
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    Pan
    > szukac kontaktow z dostawcami towaru czy to juz bylo z gory narzucone ???

    to już może zależeć od tego jak jest zorganizowana firma - w tym wypadku
    był to jeden z oddziałów, zaopatrujący się w macierzystej hurtowni.

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-02-25 16:05:37
    Od: "CrimeSon" <c...@s...net>

    > W jakim przedziale w Lublinie plasuja sie zarobki na takim stanowisku ???
    > Jak ktos wie to prosze o pomoc, dla porownania moga byc tez z Warszawy

    od 1200 do 1800 netto

    Pozdr
    Robert