PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy praca nie jest już wartością? › Re: Kiedy praca nie jest jużwartościš?
  • Data: 2004-07-23 18:03:42
    Temat: Re: Kiedy praca nie jest jużwartościš?
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj M.J.,

    W Twoim liście datowanym 23 lipca 2004 (11:33:19) można przeczytać:

    > Wiem także, że niektórzy zarabiaja tyle, żeich praca nie jest
    > nawet przyjemnościš a najzwyklej nieprzyzwoitościš
    > i jakš kwote tutaj wstawić 16 tys?

    Czemu uważasz że 16 tys. zł wynagrodzenia to nieprzyzwoitość? Jeśli
    ktoś zasługuje to czemu ma tyle nie dostać?

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I run for president?"