PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy bedzie lepiej ? › Re: Kiedy bedzie lepiej ?
  • Data: 2002-05-28 18:25:17
    Temat: Re: Kiedy bedzie lepiej ?
    Od: "Adam F." <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    <u...@s...pl> wrote in message news:ad03nf$i7b$1@news.tpi.pl...

    > ha ha ha :)
    > Budownictwo na export!!! :) no coments.
    > Budownicto lezy i kwiczy. Jeszcze kwiczy.

    To prawda... jeden z moich bliskich współpracowników "robi" również w branży
    budowlanej i sporo się od niego nasłuchałem o kondycji tejże. Kondycji,
    która jest gorsza niż tragiczna.

    > Pracodawca i pracownik zawsze stoja po dwoch stronach barykady.
    > Pracodawca chce zaplacic jak najmniej za jak najlepiej wykonana prace
    > ( i trudno mu sie tu dziwic)
    > Pracownik chce dostac jak najwieksza pensje i jak najmniej sie
    > narobic( i tutaj tez sie trudno dziwic).
    > Wiec optymizm prosze pana, jak najbardziej. Byle zdystansowany.

    Oczywiście, że stoją po dwóch stronach. Kwestia jak daleko *każda* z tych
    stron jest skłonna obniżyć swoje początkowe, skrajne wymagania. Powtórzę -
    *każda* z tych stron.

    Pozdrawiam
    Adam