PracaGrupypl.praca.dyskusjeKazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO › Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO
  • Data: 2006-12-29 10:43:26
    Temat: Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atari <a...@w...pl> napisał(a):

    > Jak tylko gdzies zdobedziesz roczne doswiadczenie w zarzadzaniu
    > europejskim panstwem sredniej wielkosci...
    >
    > Prezesowi banku bardziej niz ekonomiczne wyksztalcenie przyda sie
    > doswiadczenie menedzerskie.

    Jestem przekonany, ze b. krókie "zarzadzanie europejskim panstwem sredniej
    wielkosci" modo PiS, nie daje wystarczajacych kwalifikacji i doswiadczenia
    do zarzadzania nawet mala instytucja finansowa.

    Ale skoro wystarczajaca rekomendacja na szefa NBP byla demolka przemyslu,
    rolnictwa i rynku pracy "europejskiego panstwa sredniej wielkosci",
    to widac, ze w polityce jest wszystko mozliwe - 17 lat po upadku PRL-u
    nie tyko ekonomia nadal jest nauka polityczna, a jak w czasach PRL-u
    powiedziała pewna pani: "mój mąż jest z zawodu dyrektorem".

    Marek