PracaGrupypl.praca.dyskusjeKażdy narzeka na brak pracy tymczasem ... – druga strona „medalu”. › Re: Każdy narzeka na brak pracy tymczasem ... – druga strona „medalu”.
    From: "Jan Kowalski" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Każdy narzeka na brak pracy tymczasem ... &#8211; druga strona
    &#8222;medalu&#8221;.
    Date: Fri, 9 May 2003 12:39:01 +0200

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:57e3.00001344.3ebb7d40@newsgate.onet.pl...
    > Święte słowa, 100% racji - jestem zywym przykladem. (chociaz to nie tasma
    > produkcyjna a 'tasma' z papierkowa robota wymagająca posiadania matury).
    > Ja, moja frustracja, a także moje zdrowie psychiczne i jakosc produktu.

    Przykład z życia wzięty.

    Mamusia jest dumna z syna, który ma "posadę" w międzynarodowym koncernie.
    Syn jest po studiach - tym bardziej duma mamy, która takich zaszczytów
    osobiście
    nie zaznała jest większa.

    Pewnego razu ma sprawę i dzowni do syna do pracy:

    Pracownik(nie syn): Halo
    Mama: Dzien dobry! Poprosze z magistrem Nowakiem
    Pracownik: SMIECH
    Mamam: Konsternacja.

    Jak nie trudno sie domyslic, chlopak jest teraz posmiewiskiem. Co wiecej,
    jego zapewne juz uprzednio istniejace frustracje zostaly teraz jeszcze
    bardziej wzmocnione. Dodam tylko, ze nasz magister jest szeregowym monterem
    na linii produkcyjnej :(

    Niby zadna praca nie hanbi, ale ....