PracaGrupypl.praca.dyskusje[Karany] Praca w sektorze IT › Re: Praca w sektorze IT
  • Data: 2008-11-23 20:34:45
    Temat: Re: Praca w sektorze IT
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com>

    > Kurcze, ciezko sie polapac w Twoich postach - co jest cytatem a co
    > Twoja wypowiedzia.
    > ---
    > Kwestia używania kodowania base64 przez Ciebie.

    A co ma kodowanie base64 do wiatraka?
    ---
    Chyba qp a nie base64. Tak czy siak, tyle ma, że nie cytuje.

    Jakos wszystkich innych posty sa
    czytelne, tylko Twoje nie.
    ---
    Jakoś większość artykułów cytuje się a twoje nie

    > I nie bardzo rozumiem co Cie dziwi w mojej
    > wypowiedzi. To ze nie musze (i do tego nie chce:) ) szukac panstwowej
    > posady?
    > ---
    > To, że o tym piszesz z taką dumą jakby :-)

    Z duma? Nie wiem, po prostu stwierdzam fakt.
    ---

    Nie widzę związku twojego "wynurzenia" z tematyką wątku

> [...]
    > mam prawa? A co do mozliwosci odrzucenia takiego kandydata... na
    > szczescie pracodawca nie musi sie tlumaczyc czemu przyjal Kowalskiego
    > zamiast Nowaga.
    > ---
    > A widzisz, jest jednak prawo, które mówi o tym czego pracodawca może żądać, gdy o
    > resztę tylko prosić. CV oczywiście może żądać, zaświadczenie już generalnie nie.
    > I nie ma prawa dyskryminować z takich powodów jak płeć a i z powodu narodowości nie
    > może chyba. Nie mówię, że jest to jakoś specjalnie mądre, jest mądre

    Jest napisane o co moze prosic? Czy tez jest napisane czego moze
    zazadac a czego nie moze. Jesli jest napisane czego moze zadac a czego
    nie, to oznacza ze o wszystko inne moze prosic.
    ---
    Może

    Zakaz dyskryminacji ze
    wzgledu na plec czy narodowosc ma sens chocby z tego wzgledu ze
    czlowiek nie wybiera sobie plci narodowosci.
    ---
    No i co z tego ? Jeśli pracodawca chce zatrudniać młode chinki to chyba jego sprawa,
    prawda ?

    Natomiast raczej nie
    zdarza sie aby czlowiek byl karany bez swojej 'inicjatywy' :P
    ---
    No i co z tego ? Przecież to ukaranie nie polega na tym, że przez kolejne pięć czy
    dziesięć lat nie będzie mógł znaleźć żadnej pracy tylko, że go ciupy wsadzą lub tp

    Poza tym - jesli nie ma zakazu zadania zaswiadczenia o karalnosci (a
    sadze ze nie ma, jesli jest to podaj prosze przepis) to powtorze
    jeszcze raz - pracodawca nie musi sie tlumaczyc czemu odrzucil danego
    kandydata (ja sie wciaz trzymam tematu narzuconego przez autora watku,
    czyli firm prywatnych).
    ---
    Tak by mogło być, gdyby mógł dyskryminować