PracaGrupypl.praca.dyskusjeKapital poczatkowy › Re: Kapital poczatkowy
    From: Stan <a...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kapital poczatkowy
    Date: Fri, 21 Feb 2003 07:43:29 +0100

    Gotex wrote:

    > Nie miej żadnych wyrzutów każdemu się może zdarzyć i jak najszybciej
    > załatw to w poprzednim zakładzie pracy .
    > Niech wypiszą Ci RP 7 okres trzech
    > lat to dużo szkoda żeby przepadły.Następnie poproś w swoim zakładzie ,aby
    > Pani zajmująca się sprawami ZUS-u przy okazji dostarczyła Twój dokument i
    > wyjaśniła sytuację.Możesz też sam załatwić to w ZUSi-e jeżeli nie chcesz
    > narażać się w pracy jak to piszesz.Uważam , że nic nie popełniłeś
    > złego(takich zapominalskich jest wielu)

    Dzieki za odpowiedz

    Do czego jest ten druk RP 7 ? On dokumentuje okres pracy czy konkretne
    zarobki?
    Do udokumentowania okresu pracy nie wystarczy samo swiadectwo pracy?
    Powiem szczerze ze z tym zakladem moze byc klopot bo go juz chyba nie
    ma.

    Wiem ze niektore zaklady pracy ktore braly na praktyke uczniow szkoly
    zawodowej nie wydawaly swiadectwa pracy, moja akurat wydawala.
    Zarobki za praktyke byly marne, a mnie zalezy tylko na zaliczenia tegj 3
    letniej
    praktyki do lat pracy.

    --
    Adam Majda