PracaGrupypl.praca.dyskusjeKapital poczatkowy › Re: Kapital poczatkowy
  • Data: 2003-02-20 11:13:09
    Temat: Re: Kapital poczatkowy
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Mam taki problem i prosze o porade:
    > Pracuje od 1995 roku do dzisiaj w jednej firmie.
    > Z tych lat pracodawca przeslal dokumenty do naliczenia kapitalu
    > poczatkowego.
    > Ostatnio jednak wpadlo mi w rece moje swiadectwo pracy po ukonczeniu
    > zawodowki (1987-1990), nie dostarczylem go, bo nawet nie pomietalem ze
    > je mialem.
    >
    > Moje pytanie jest takie:
    > Czy mam mozliwosc dostarczenia go jeszcze aby i ten 3 letni okres
    > zaliczyl sie jeszcze do mojego kapitalu poczatkowego?

> [...]

    Witam
    Dołącz do świadectawa pracy druk Rp.7 ( ogólnie ten druk dotyczy Twoich
    rocznych przychodów w zakładzie )z pierwszego miejsca pracy o ile jeszcze ten
    zakład istnieje, jeżeli nie istnieje to trzeba poszukac w archiwum lub może
    zarobki masz z tego okresu zapisane w legit. ubezpieczeniowej.Pozdrawiam.