PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-12-02 13:38:55
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Nov 2002 00:37:01 +0000 (UTC), "Gosc A"
    <u...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Wybudowanie wiekszego domu pod Warszawa (wykoczony na wysoki standard)
    >kosztuje 100 tys euro. To tegoroczny fakt.

    Nie wiem gdzie ten dom ale _segment_ 320 m.kw. na Ursynowie stojący na
    działce 500 metrów kosztuje w stanie surowym c.a. 300 tys. PLN - czyli
    około 75 tys. euro. A gdzie jeszcze wykończenie w wysokim
    standardzie??

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa