PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
  • Data: 2010-08-25 18:07:48
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i536sf$26v$1@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > Na artykuły dla bachorów to nie wiem ile vatu było, nigdy się tym nie
    > interesowałem. Skupiałem się na artykułach dla dzieci. Ale to OT.
    Fakt, OT zupełny - to to samo, tylko nazwane inaczej.

    > Bzdura. Pokaż mi przepis nakazujący państwom UE vat min. 22% na powyższe
    > artykuły. Ba, na cokolwiek.
    Zanim będziesz gadał, że bzdury, to poczytaj i dowiedz się czegoś zamiast
    pleść byle co.
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/118531,nie_b
    edzie_nizszego_vat_na_ubranka_dzieciece.html
    http://www.pro-life.org.pl/2008/02/stawka-vat-na-art
    ykuy-dziecice-wzronie.html

    > Znak że pora na odejście od pozycji klęczącego petenta.
    W kierunku pozycji petenta pełzającego?

    --
    Jotte