PracaGrupypl.praca.dyskusjeKRUS/ZUS - problem › Re: KRUS/ZUS - problem
  • Data: 2003-06-20 01:02:12
    Temat: Re: KRUS/ZUS - problem
    Od: "JW" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:bcsonb$pam$1@news.onet.pl,
    niejaki Bod__ z adresu <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> napisał:

    > witam

    > Czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnym problemem - jak go
    > rozwiązać, albo kogo kompetentnego poradzić się ? [...]

    moj stan wiedzy jest sprzed roku, wiec warto spojrzec w przepisy na stronach
    KRUS'u; otoz tak to wyglada/wygladalo, ze w KRUS'sie mogles sie ubezpieczyc
    jesli nie byles wczesniej ubezpieczony w ZUS'sie; nie wiem jak to jest jesli
    sie wczesniej bylo/jest wlascicielem gospodarstwa; naprawde spojrz w
    przepisy na stronach KRUS'u - tam to bylo lopatologicznie wyjasnione
    duzo nie pomoglem, ale zawsze cos :)
    JW