PracaGrupypl.praca.dyskusje › KORPORACJA TELEWIZJI CYFROWEJ - strata czasu!!

  • 1. Data: 2003-06-09 16:19:41
    Temat: KORPORACJA TELEWIZJI CYFROWEJ - strata czasu!!
    Od: "Michał" <k...@N...gazeta.pl>

    Od pewnego czasu w gazecie Wyborczej na stronie z ogłoszeniami o pracę
    widzialem ogłoszenie mniejwięcej takiej treści "Światowa Korporacja telewizji
    cyfrowej poszukuje pracownikow na różne stanowiska, tel...". Ponieważ jedyną
    znaną mi korporacją cyfrową jest Cyfra+ więc postanowilem zadzwonić pod
    wskazany numer telefonu. Odebrała miła pani (pewnie wszystkie są miłe:)) i
    zadala kilka pytań typu: ile mam lat, czy jestem dyspozycyjny, jakie mam
    doświadczenie zawodowe. Po 5 minutach zaprosiła nie na rozmowę kwalifikacyjną
    do siedziby firmy. Na drugi dzień udałem się pod wskazany adres. Uzbrojony w
    mapę (bo uliczka malutka i ciężko ją znaleźć) po pół godzinie błądzenia po
    Grochowie trafiłem przed starą piętrową wille z małym logo cyfra+.
    Hm...pomyślałem sobie że jak na tak dużą korporację to lokalizacja nie jest
    najlepsza, nio i pełen obaw wkroczyłem do środka. Dostalem ankietkę do
    wypełnienia i spotkałem się z szefem. Przejrzal moje cv, zapytał się znowu o
    dyspozycyjnośći o pracę jaką chcialbym wykonywać. Zaraz po tym dodał że
    spełniam ich oczekiwania i że zapraszają mnie do wspólpracy. A praca ma
    polegać na....akwizycji bezpośredniej zestawów cyfry+ po okolicznych
    osiedlach. Praca na umowę agencyjną...w pełni prowizyjną w pełnym wymiarze
    godzin od 13 do 21. Za umowę placą coś koło 100 zł. I oczywiście śrenio
    podpisuje się 2 umowy dziennie więc na miesiąc wychodzi ponad 3000PLN.
    Cóż...rzeczywiście potrzebowali pracowników na różne stanowiska...:)
    Cóż...podziękowalem grzecznie i nie zgłosilem się na obowiązkowe szkolenia.
    Zastanawia mnie tylko jedna rzecz...czemu ogloszenie jest takie lakoniczne i
    kłamliwe. Czemu nie jest napisane że autoryzowany dystrybutor Cyfry+
    poszukuje handlowców do dystrybucji zestawów satelitarnych. Czyż nie prościej
    tak napisać...a i straty czasu można by było uniknąć i nerwów.
    Jeśli więc ktoś NIE chce pracować jako akwizytor biegając od drzwi do drzwi i
    wciskając ludziom cyfrę+ to niech omija tego typu ogłoszenia szerokim łukiem.
    Pozdrawiam wszystkich szukających normalnej pracy:
    Michał

  • 2. Data: 2003-06-10 07:17:20
    Temat: Re: KORPORACJA TELEWIZJI CYFROWEJ - strata czasu!!
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Michał wrote:
> [...]

    > wciskając ludziom cyfrę+ to niech omija tego typu ogłoszenia szerokim łukiem.
    > Pozdrawiam wszystkich szukających normalnej pracy:

    Podobnie jest z firma DX-MAX. Ogłoszenia brzmią firma reklamowa
    poszukuje osób bez doświadczenia na różne stanowiska. Korporacja
    polsko-kanadyjska szuka, Od zaraz na różne stanowiska przy promocji, do
    działu marketingu na różne stanowiska.

    Trzeba uważnie czytać ogłoszenia. Dzwoniąc pytać się czy to nie DX-MAX,
    herbalife. W Herbalife charakterystyczne jest, że umawiają ludzi na
    spotkanie około godziny 17-18 i każą się przy wchodzeniu na kogoś
    powoływać. Ogólnie jest jedna zasada, jeśli nie proszą o przyniesienie
    CV to jest to akwizycja.

    Dodatkowo trzeba zwracać uwagę na szumność nazwy, jest zasada, że im
    bardziej rozbudowany tytuł na wizytówce tym mniej ważny pracownik,
    prezes ma tylko chairman, handlowiec sales representative menager.

    Jedno co pociesza, że rynek się zmienia trochę. Coraz więcej firm
    oferuje handlowcom stałą pensję + prowizja. Kiedyś tylko prowizja.

    wer