PracaGrupypl.praca.dyskusjeKORPORACJA TELEWIZJI CYFROWEJ - strata czasu!! › KORPORACJA TELEWIZJI CYFROWEJ - strata czasu!!
    From: "Michał" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: KORPORACJA TELEWIZJI CYFROWEJ - strata czasu!!
    Date: Mon, 9 Jun 2003 16:19:41 +0000 (UTC)

    Od pewnego czasu w gazecie Wyborczej na stronie z ogłoszeniami o pracę
    widzialem ogłoszenie mniejwięcej takiej treści "Światowa Korporacja telewizji
    cyfrowej poszukuje pracownikow na różne stanowiska, tel...". Ponieważ jedyną
    znaną mi korporacją cyfrową jest Cyfra+ więc postanowilem zadzwonić pod
    wskazany numer telefonu. Odebrała miła pani (pewnie wszystkie są miłe:)) i
    zadala kilka pytań typu: ile mam lat, czy jestem dyspozycyjny, jakie mam
    doświadczenie zawodowe. Po 5 minutach zaprosiła nie na rozmowę kwalifikacyjną
    do siedziby firmy. Na drugi dzień udałem się pod wskazany adres. Uzbrojony w
    mapę (bo uliczka malutka i ciężko ją znaleźć) po pół godzinie błądzenia po
    Grochowie trafiłem przed starą piętrową wille z małym logo cyfra+.
    Hm...pomyślałem sobie że jak na tak dużą korporację to lokalizacja nie jest
    najlepsza, nio i pełen obaw wkroczyłem do środka. Dostalem ankietkę do
    wypełnienia i spotkałem się z szefem. Przejrzal moje cv, zapytał się znowu o
    dyspozycyjnośći o pracę jaką chcialbym wykonywać. Zaraz po tym dodał że
    spełniam ich oczekiwania i że zapraszają mnie do wspólpracy. A praca ma
    polegać na....akwizycji bezpośredniej zestawów cyfry+ po okolicznych
    osiedlach. Praca na umowę agencyjną...w pełni prowizyjną w pełnym wymiarze
    godzin od 13 do 21. Za umowę placą coś koło 100 zł. I oczywiście śrenio
    podpisuje się 2 umowy dziennie więc na miesiąc wychodzi ponad 3000PLN.
    Cóż...rzeczywiście potrzebowali pracowników na różne stanowiska...:)
    Cóż...podziękowalem grzecznie i nie zgłosilem się na obowiązkowe szkolenia.
    Zastanawia mnie tylko jedna rzecz...czemu ogloszenie jest takie lakoniczne i
    kłamliwe. Czemu nie jest napisane że autoryzowany dystrybutor Cyfry+
    poszukuje handlowców do dystrybucji zestawów satelitarnych. Czyż nie prościej
    tak napisać...a i straty czasu można by było uniknąć i nerwów.
    Jeśli więc ktoś NIE chce pracować jako akwizytor biegając od drzwi do drzwi i
    wciskając ludziom cyfrę+ to niech omija tego typu ogłoszenia szerokim łukiem.
    Pozdrawiam wszystkich szukających normalnej pracy:
    Michał