PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Date: Tue, 23 Mar 2004 09:19:46 +0100

    news:c3n0cd$je9$1@korweta.task.gda.pl...

    > Odpowiedz jest taka sama jak teraz.
    > Skad teraz maja szyby?

    ty sam nie rozumiesz co proponujesz (z uporem maniaka zresztą)

    ile masz lat? pamiętasz ostatnie podrygi socjalizmu?
    wiesz jak wtedy się budowało remontowało czy cos w ten deseń
    sąd ludzie brali materiały, jak kupowało się buty czy cukier...

    Teraz idę do sklepu i kupuje taką szybę jaka mi jest potrzebna

    dlaczego jest to możliwe? bo istnieje względna nadprodukcja szyb
    powodująca że producenci przepychają się aby mi sprzedać szybę....

    W twoim wymarzonym systemie szyby będą robione tylko na zamówienie
    bo kto miałby płacić za nadmiarowe szyby, zresztą kto wstawi mi tę szybę
    skoro ilość usług wstawiania też trzeba zaplanować......

    Twój genialny system gospodarczy jest skrajnie nieodporny na zaburzenia
    typu klęski żywiołowe czy katastrofy. Ponadto zakłada że wszyscy się
    podporządkują nowym zasadom bez szemrania i będą uczciwie robić to co należy...

    Ten system to kolejna utopia która gdyby ja próbować wprowadzić w życie
    zmieniła by się szybko w szary i ponury koszmar podobny do wielu innych
    wspaniałych systemów gospodarczych które różni cholerni wizjonerzy
    zafundowali nieszczęsnej ludzkości.