PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Date: Wed, 17 Mar 2004 11:38:05 +0100

    Użytkownik "k" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c2v2oo$ar7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > widze, ze masz duzo cierpliwosci i jestes chetny do rozmawiania wiec tez
    sie
    > zapytam
    > zainteresowala mnie ta _produkcja na zamowienie_
    > ciekawa jestem jak w tej gospodarce zaspokojone bylyby moje potrzeby
    > dzisiaj wybralam sie do centrum handlowego po tusz do rzes
    > nie wiedzialam jaki mam kupic, nie bylam w stanie okreslic swoich wymagan
    > poza tym, ze ma byc brazowy
    > mialam do wyboru: jasno brazowy, ciemno brazowy, wydluzajacy,
    pogrubiajacy,
> [...]

    Ewo, chyba nie wymagasz sama od siebie, abys produkowala takka ilosc
    tuszy?

    Wybierasz sobie z katalogu, ktory tusz cie interesuje i jego kod
    zamieszczasz w
    podaniu o prace.
    Ilosc ofert w katalogach zalezy od tego ile zechcemy przeznaczyc zdolnosci
    produkcyjnych dla dzialow projektujacych owe tusze i inne towary.

    Klus