PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
  • Data: 2002-04-08 13:08:15
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: "matie" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg Misiorek" <g...@w...att.net> napisał w
    wiadomości news:ZL4s8.9590$QC1.885713@bgtnsc04-news.ops.worldne
    t.att.net...
    > Czytajac posty niektorych osob w tej grupie mozna dojsc do wniosku, ze w
    > Polsce nie ma zapotrzebowania na informatykow. Tylu zdolnych mlodych ludzi
    > nie moze w zaden sposob naklonic pracodawcow, ze ich umiejetnosci w
    > programowaniu i pisaniu optymalnych algorytmow pomoga firmie podniesc
    > rentownosc. Cos jest nie tak. Czy polskie szkoly przestaly juz ksztalcic
    > fachowcow gotowych do konkurencji z Chinczykami i Hindusami? A moze ludzi
    po
    > prostu ponosi fantazja, jesli chodzi o mozliwosci jakie daje ta czy inna
> [...]

    Faktem jest, ze uczelnie WOGOLE nie ksztalca informatykow.
    One tylko nadaja im Tytul informatyka.
    Sam jestem po automatyce, pracuje jako informatyk i tylko dlatego, ze
    komputer i programowanie stalo sie moja pasja.
    Ani 1% tego co nauczyla mnie uczelnia z dziedziny informatyki nie ma
    zastosowania w mojej pracy ( wlaczyc i wylaczyc komputer moze te
    umiejetnosci).
    Jednak bylbym krzywoslowny gdybym nie stwierdzil, ze automatyka bardzo mi w
    mojej pracy pomaga.
    Automatyzacja Informatyczna - tak powinienem nazwac to co robie.

    Sama informatyka nikomu sie nie przyda - chyba, zeby uczyc w szkole dzieci
    worda lub excela.
    Trzeba miec jeszcze gdzie ja stosowac.

    matie