PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
  • Data: 2002-04-08 18:26:38
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> wrote in message
    news:a8sfkp$arc$1@news2.ipartners.pl...
    > Jedno jest pewne.
    > Brak papieru z tyt. mgr. dyskwalifikuje wielu zdolnych i wykszta?conych
    > zawodowo ludzi, nierzadko super fachowców. S? wr?cz dyskryminowani
    > na rynku pracy. ??dania pracodawców w wi?kszo?ci wypadków s?
    > absurdalne i praca u takiego kogo? rzadko daje mo?liwo?ae rozwoju.
    >
    > Zatem warto mieae papier chocia?by po to, ?eby nie ograniczaae si?
    > z góry.

    - przesadzasz, znam kilka osob bez papieru i dobrze im sie wiedzie.
    - w wielu miejscach na swiecie nikt nie patrzy na twoj papier tylko na to co
    zrobiles.
    - w wielu miejscach na siwecie nie bedzie dla nas czasu na nostryfikacje
    syplomow.

    Papier jest wazny, ale dla mnie wazniejsze sa podstawy ktore daje dobra
    uczelnia - nie wiedze o hierarchi klas w language #++ w OS QNXolinuxoMS
    tylko umiejetnosc rozwiazania problemu metodami obiektowymi lub tradycyjymi
    i ocena zalet i wad jednej i drugiej itd.

    Natomiast nei dziwi mnie wielokrotnie na tej grupie podejmowana dyskusja i
    co dalej panie informatyku? Taki po studiach i taki z doswiadczeniem. Czasy
    kiedy mozna bylo objac swoja wiedza cala informatyke niestety (albo stety!)
    minely.

    Sam wielokrotnie sobie to pytanie stawialem i wciaz mam rozne na nie
    odpowiedzi :)

    Pozdr.
    Beny