PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jezyki programowania

  • 31. Data: 2002-08-23 10:09:54
    Temat: Re: Jezyki programowania
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    wally wrote:

    > No spoko, chyba sie za Jave zabiore - ale w takim razie jeszcze jedno
    > pytanko:
    > Kiedy na merlin.com.pl wpisalem Java wyrzucilo mi troche ksiazek z ktorych
    > niektore przy nazwie Java zawieraly numerki (Java 2, Java 3 itp.). Jak jest
    > z ta numeracja w Javie - nie zwracac na to uwagi czy jak?
    > Wiem, ze to troche NTG ale skoro tu juz toczy sie ta dyskusja, to...

    Trafiles na ksiazki Pana B. To smieci. poczytaj FAQ pl.comp.lang.java
    pod: http://www.yourek.org/

    > Pozdrawiam,
    > wally

    Grzechu
    --
    G.R.Z.E.C.H.U.: General Robotic Zombie Engineered for Calculation and
    Hazardous Utility

  • 32. Data: 2002-08-23 10:12:22
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > A czy ktoś z tych funkcyjnych korzysta w praktyce?

    A jak myslisz, w czym sa makra i bajery do emacsa? W emacs-lisp. A Lisp
    to przyklad wlasnie jezyka funkcyjnego. To przyklad ktory mi od razu
    wpada do glowy.

    P.S. Fup2 pcp

    GRzechu

  • 33. Data: 2002-08-23 10:24:34
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl> wrote in

    > Mozesz rozwinac?
    > Wskaz prosze jakas wieksza roznice. I mam na mysli C# vs Java a nie .NET
    > vs Java.

    Delegaty (chociażby). Dużo upraszczają
    Poza tym - IMHO błędnie patrzysz - trzeba patrzeć JDK - a .NET

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz

  • 34. Data: 2002-08-23 16:34:05
    Od: "Michal Przybylek" <p...@p...onet.pl>

    "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> wrote:

    > http://www.csc.liv.ac.uk/~frans/OldLectures/2CS24/de
    clarative.html

    Przyznaj sie - nie czytales tego ;-)

    --
    z absolutnie swiatecznymi pozdrowieniami:

    MICHAL PRZYBYLEK

  • 35. Data: 2002-08-27 12:39:09
    Od: "Wojtek" <a...@s...uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "wally" <w...@p...okay.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie, waszym zdaniem, powienien miec opanowane jezyki programowania
    > informatyk aby mogl bez problemu znalezc prace jako programista (pytam, bo
    > podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem
    czego
    > sie uczyc w dalszej kolejnosci...:))
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > wally

    Z tego co widzę po ogłoszeniach, to "prawdziwy" informatyk powinien umieć
    wszystkie języki programowania, wszystkie systemy operacyjne, mówić 3ma
    językami, nie mówiąc o kilkuletniej praktyce w międzynarodowych firmach.....
    Tak więc chłopie czytaj wszystko co spotkasz w księgarniach.... :-))

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 36. Data: 2002-08-29 06:59:02
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

> [...]
    > informatyk aby mogl bez problemu znalezc prace jako programista (pytam, bo
    > podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem

    Przede wszystkim teraz trzeba mieć doświadczenie, a nie podstawy
    teoretyczne. Taka jest brutalna prawda.

    pzdr.
    SławekM

  • 37. Data: 2002-08-29 08:27:20
    Od: d...@p...onet.pl

    > Java. A poza tym moze jakiegos nie imperatywnego (np. Haskell, Lisp)

    A jakie firmy w Polsce uzywaja Haskella?
    Poznalem ten jezyk na studiach i zrobil na mnie wrazenie ale
    tyle mi to dalo ze moglem dopisac jeszcze jedna niewiele znaczaca linijke w CV.