PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jezyki programowania

  • 21. Data: 2002-08-21 16:58:50
    Temat: Re: Jezyki programowania
    Od: "Adam Karpierz" <karpierz@_NOSPAM_alpha.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rumatowski" <g...@o...pl> napisał:

    > Ale BSD License != GPL.
    > I tu dla spolecznosci Linuxowej jest problem.

    Ano jest . Niestety sama sobie (no nie calkiem - karzacej reki Stallmana
    jest tu slad) taka glupia licencje "wysmarzyla".
    Licencje ktora przynosi wiecej ograniczen niz korzysci.

    Adam Karpierz

  • 22. Data: 2002-08-21 19:20:31
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Grzegorz Rumatowski napisał(a):
    : >>1. Jak powstanie CLR do Linuxa (juz prawie jest napisany -
    : >>ale ja w to osobiscie nie wierze) to na Linuxa tez bedzie.
    :
    : > A to dlaczego ?
    : > Przeciez na FreeBSD jzu dawno jest.
    : > Czyzby Linux byl az tak "inny" ?
    :
    : Jako system nie. Ale BSD License != GPL. I tu dla spolecznosci Linuxowej
    : jest problem.

    Jaki ? :-> Dawno takiej bzdury nie słyszałem. W każdej dystrybucji Linuksa
    jest Apache (na licencji BSD), PostgresSQL (jak poprzednio), no i masa
    innych. To raczej rodzina BSD ma problemy z włączeniem do systemu czegoś,
    co nie jest na licencji BSD.

    Co do samego c# i .net - z licencji jednej z implementacji tegoż na
    uniksach, a konkretnie pnet:

    This software is copyright (C) 2001 Southern Storm Software, Pty Ltd.
    You are free to distribute this software under the terms of the GNU
    General Public License.

    FUT: pcoa, bo mocno offtopic się zrobiło
    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Pleased to meet you

  • 23. Data: 2002-08-22 01:47:26
    Od: Jacek Popławski <j...@n...more.hosts>

    my newsreader told me that Grzegorz Rumatowski wrote:
    > Jako system nie. Ale BSD License != GPL. I tu dla spolecznosci Linuxowej
    > jest problem.

    ROTFL
    Przeglądałeś kiedyś programy, które masz zainstalowane w dystrybucji?

    --
    http://decopter.sf.net - free unrealistic helicopter simulator

  • 24. Data: 2002-08-22 01:52:06
    Od: Jacek Popławski <j...@n...more.hosts>

    my newsreader told me that Adam Karpierz wrote:

    > Ano jest . Niestety sama sobie (no nie calkiem - karzacej reki Stallmana jest
    > tu slad) taka glupia licencje "wysmarzyla".

    Od kiedy to Stallman==społeczność Linuxowa? Przecież Stallman robi Hurda (a
    więc konkurencję dla Linuxa).

    --
    http://decopter.sf.net - free unrealistic helicopter simulator

  • 25. Data: 2002-08-22 09:14:52
    Od: "TOMEQ" <l...@N...gazeta.pl>

    wally <w...@p...okay.pl> napisał(a):

    > Jakie, waszym zdaniem, powienien miec opanowane jezyki programowania
    > informatyk aby mogl bez problemu znalezc prace jako programista (pytam, bo
    > podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem czego
    > sie uczyc w dalszej kolejnosci...:))
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > wally

    Witam
    Przygladam sie Panstwa dyskusji i chcialem zadac Panstwu, jako
    profesjonalistom pytanie.
    Mam zamiar kupic ksiazke do PHP i nie wiem na co zwracas uwage przy zakupie
    tej ksiazki.
    Moze poleciliby Panstwo mi jakas ksiazke ktora wedlug Panstwa ma w sobie
    wiele informacji a zarazem jest zrozumiala. Gdzie ja w sieci kupie?
    Prosze o informacje na maila gdyz mam ograniczony dostep do internetu.
    Moj adres: t...@f...pl

  • 26. Data: 2002-08-22 13:37:11
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    TOMEQ wrote:

> [...]
    > wiele informacji a zarazem jest zrozumiala. Gdzie ja w sieci kupie?
    > Prosze o informacje na maila gdyz mam ograniczony dostep do internetu.

    proponuje:
    http://www.php.net/

    axel d.

  • 27. Data: 2002-08-22 13:49:27
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com> napisał w
    > wiadomości news:ak08jv$kv$1@news2.tpi.pl...

    > He, he... Widze, ze nie jestes na biezaco....

    no nie wiem ....
    http://biz.yahoo.com/bw/020701/12242_1.html

    poza tym, java chodzi prawie na wszystkim co sie rusza ;) a .net tylko na x86

    jak ponad pol roku temu szukalem pracy to na targach pracy w Monachium 99% firm
    szukalo ludzi od javy. A z .net to TYLKO jedna i to dopiero tylko mysleli o
    wejsciu w .net.

    Poza tym, czysty rachunek ekonomiczny - w przypadku .net jestesy skazani na 1
    firme i to dosc droga.
    W przypadku javy ten problem nie istnieje, co wiecej jest kupa softu za darmo
    (np. serwery aplikacji, narzedzia do developingu itp) i to dosc dobrego
    jakosciowo.

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 28. Data: 2002-08-22 15:22:39
    Od: "wally" <w...@p...okay.pl>

    Użytkownik "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ak08jv$kv$1@news2.tpi.pl...
    > Ja tam polecam jave.
    >
    > JSR

    No spoko, chyba sie za Jave zabiore - ale w takim razie jeszcze jedno
    pytanko:
    Kiedy na merlin.com.pl wpisalem Java wyrzucilo mi troche ksiazek z ktorych
    niektore przy nazwie Java zawieraly numerki (Java 2, Java 3 itp.). Jak jest
    z ta numeracja w Javie - nie zwracac na to uwagi czy jak?
    Wiem, ze to troche NTG ale skoro tu juz toczy sie ta dyskusja, to...

    Pozdrawiam,
    wally

  • 29. Data: 2002-08-22 15:23:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2002 18:12:26 +0200, Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >To sie sprawdza tylko jesli nie wychodzisz poza rodzine jezykow.
    >kompletnie sie nie sprawdza jesli zmieniasz n.p programowanie
    >imperatywne na funkcyjne.

    A czy ktoś z tych funkcyjnych korzysta w praktyce?

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 30. Data: 2002-08-22 15:25:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Aug 2002 09:14:52 +0000 (UTC), "TOMEQ" <l...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    http://www.php.faq.pl/

    >Prosze o informacje na maila gdyz mam ograniczony dostep do internetu.
    >Moj adres: t...@f...pl

    Brak ustawionego Followup-to: poster

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/