PracaGrupypl.praca.dyskusje › Język C++

  • 1. Data: 2010-12-31 12:04:51
    Temat: Język C++
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    Czy mozna zarobic jakies pieniadze znajac Jezyk C++ w formie
    podstawowej?

  • 2. Data: 2010-12-31 12:31:19
    Temat: Re: Jezyk C++
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "Mirku" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...
    > Czy mozna zarobic jakies pieniadze znajac Jezyk C++ w formie
    > podstawowej?

    Jakies na pewno. Ale chyba lepiej jest poswiecic kilka miesiecy intensywnej
    nauki i rozwinac umiejetnosci do stopnia uzytecznego. Wowczas mozna zarobic
    wieksze pieniadze pod warunkiem, ze zaczniesz trafiac zlecenia.

    Wszystko zaelzy jakiego typu oprogramowaniem chcesz sie zajmowac. Rola C++
    nieco zmalala ostatnimi laty z racji tego, ze aplikacje klienckie robione sa
    w innych narzedziach, ktorych popularnosc i mozliwosc znacznie sie
    zwiekszyly. C++ bedzie jeszcze dlugo mialo zastosowanie przy nieco
    specjalizowanych zastosowaniach.

  • 3. Data: 2010-12-31 13:49:42
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 31.12.2010 13:31, Adam Koltowski pisze:
> [...]
    > w innych narzedziach, ktorych popularnosc i mozliwosc znacznie sie
    > zwiekszyly. C++ bedzie jeszcze dlugo mialo zastosowanie przy nieco

    Ale C/C++ to cały czas niezła "baza wypadowa" do nauki innych języków.

    --
    live_evil

  • 4. Data: 2010-12-31 13:54:42
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Uzytkownik "Mirku" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...

    > Czy mozna zarobic jakies pieniadze znajac Jezyk C++ w formie
    > podstawowej?
    Mozna.
    Jest wiele zawodów, w których podstawowa znajomosc C++ w niczym nie
    przeszkadza. ;D

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-12-31 15:19:05
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 31.12.2010 14:54, Jotte pisze:
> [...]
    t.googlegroups.com...

    > Mozna.
    > Jest wiele zawodów, w których podstawowa znajomosc C++ w niczym nie

    Ostrzegaj przed takimi tekstami, o mało kawy na monitor nie wyplułem :-)

    --
    live_evil

  • 6. Data: 2010-12-31 19:13:23
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    > Ale C/C++ to cały czas niezła "baza wypadowa" do nauki innych języków.
    >
    > --

    I tak i nie. Nie ma potrzeby zaglebiania sie w C++ gdy w konsekwencji
    wybierzesz np. Jave lub np. Delphi jako jezyk ktorym bedziesz sie zajmowal
    przez nastepne X lat .....

  • 7. Data: 2010-12-31 19:13:58
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    t.googlegroups.com...

    > Mozna.
    > Jest wiele zawodów, w których podstawowa znajomosc C++ w niczym nie

    I like this.......

  • 8. Data: 2011-01-01 21:26:42
    Od: "roman janson" <r...@g...pl>

    live_evil wrote:

    > Ostrzegaj przed takimi tekstami, o mało kawy na monitor nie
    > wyplułem :-)

    Myslałem, że to się pisze "wyplółem", no bo "plwam" ;)

    --

    Schogun

  • 9. Data: 2011-01-06 18:05:43
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Jotte wrote:

> [...]
    t.googlegroups.com...

    > Mozna.
    > Jest wiele zawodów, w których podstawowa znajomosc C++ w niczym nie

    Pod warunkiem, że się do tego pracodawcy nie przyznasz.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka