PracaGrupypl.praca.dyskusje › 08-12-2010

  • 1. Data: 2010-12-28 14:54:52
    Temat: 08-12-2010
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Czemu praca oferowana skonczyla sie na tym dniu ? Co to koniec swiata
    szybciej nastapil niz to majowie przepowiedzieli ? hehe : > A moze juz
    pracowac nie trzeba, bo za czlowieka malpy beda robic ? : > hehe : > albo
    roboty pseudointeligentne o pojemnosci mozgu psa albo goryla hehe : >

  • 2. Data: 2010-12-28 18:37:00
    Temat: Re: 08-12-2010
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > pracowac nie trzeba, bo za czlowieka malpy beda robic ? : > hehe

    Ale jak je od ludzi odróżnić? Może po spacji przed pytajnikime? hehe

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 3. Data: 2010-12-29 19:30:18
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 28 Gru, 19:37, "andrzej" <n...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisa w wiadomo
    cinews:ifcto1$cd2$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale jak je od ludzi odronic? Moze po spacji przed pytajnikime? hehe

    Zeby robic w polu nie trzeba miec wielkiej inteligencji.
    Chyba ze malpy beda bardzo mocno wyspecializowane na polach, na
    ktorych czlowiek zacznie im ustepowac miejsca. Wtenczas bedzie problem
    i powstanie nowy gatunek ludzki, ktory wyeliminuje homo sapiens. Tak
    mi to wyglada.

  • 4. Data: 2010-12-29 20:29:14
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Faktyczne, żeby robić w polu, inteligencja nie jest niezbędna, ale żeby w polu
    zarobić, to już jest.
    PP

  • 5. Data: 2010-12-31 11:47:35
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 29 Gru, 21:29, "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Faktyczne, zeby robic w polu, inteligencja nie jest niezbedna, ale zeby w polu
    > zarobic, to juz jest.

    Mając troli do roboty, ktorzy za miske ryzu by robili dla mnie,
    mialbym takie gospodarstwo, ze spichlerze rzeczypospolitej by tego nie
    pomiescily hahaha A jak jeszcze bym wykorzystal sile biotechnologii to
    mialbym nowe odmiany, ktore bym wueksperymentowal na cielesnych
    ludzkich powlokach haha Stałbym sie potentatem finansowym, mnożyłbym
    juz potem pieniądze. Polska stała by sie królestwem, kazdy człowiek
    pracowałby tylko intelektem, a trole by zapier***laly hahahaha