PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem zbulwersowany › Re: Jestem zbulwersowany
    From: "ktos" <n...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem zbulwersowany
    Date: Fri, 20 May 2005 21:37:32 +0200

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d6kasq$ig2$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Maciek Sobczyk napisał(a):
    > bylem kiedys na rozmowie, ubrany w garnitur a tu pan wyskoczyl w
    > przetartych dzinsach i wymermolonym podkoszulku. i nie byla to firma
    > krzak, ale duza firma programistyczna (jej produkty sa znane w calym
    > kraju, nie bede podawal nazwy bo zaraz mnie scigna za znieslawienie czy
    > cos takiego;) bylo to 4.5 roku temu a ja nie robilem zdjec temu panu)

    Po co programiscie garnitur?
    Skoro wybili sie w skali kraju to moze nie musieli dbac o oprawe?
    Ja przed laty kiedy nie moglem opedzic sie od zlecen programistycznych tez
    nie dbalem o staranny ubior (co nie znaczy ze nie dbalem o czystosc).
    Teraz im bardziej moja pozycja zawodowa spada (1/2 czasu to wlasne programy,
    reszta to windowsy/sprzet/platniki itp) tym bardziej dbam o ubior.
    Jest to paradoksalne, bo programista nie rozkreca komputerow, nie wchodzi
    pod biurka, a ja jako "informatyk zakladowy" czasami to robie a chodze w
    marynarce.